skarpH Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Heisann I går så røk motofestet mitt, men vi har fått sveiset det og satt alt sammen igjen. Men nå så vil ikke bilen ( VW Golf 2 - 1985 modell 1.6 l bensin, forgasser ) gå på tomgang. Dør ut etter en liten stund. Merker den drar dårligere også og når jeg kjører og tar inn clutch og slepper gassen, da stopper den opp. For noen måneder siden byttet jeg plugger, tennledninger, fordelerlokk og alt det der, så jeg tviler det er det som er feilen. Kan jo være falsk luft, for den gikk fint en liten stund da jeg sprayet på startgass. Men hvor skal jeg begynne å lete? Er det noen slanger som går igjen det blir hull i på golfene? Eller tror dere det kan være mer alvorlige feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RinoL Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Sitter vel en magnet ventil med en leding på den forgasseren, ha på teninnga og ta av/på den ledningen da skal du høre et klikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 forstod ikke helt den, hva skal jeg med den ledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RinoL Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Hvis du ser på forgasseren din så sitter den en magnet ventil med en lednng, ofte er den gull farget. når du slår på tenningen skal den ventilen åpne, hvis du finner den så prøv og sett på tennignen og koble av/på den ledningen. er den død har du enten mista strømmen eller så er den ventilen død. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg