Gå til innhold

18 Wheels of Steel American Long Haul

Ranger emnet


Brille2k

Anbefalte innlegg

280 hester'n er ikke stort bedre, men du finner ut av det når du får stor og fin motor, da går du ikke tilbake :)

Holder fartsgrensa jeg også, men man slipper å bremse hele tiden. Pluss at bilene ikke bare plutselig kaster seg foran deg eller inn i siden på deg. ;)

 

Hadde 610(?) hestern, men en av sjåførene mine har den nå. 280 hester er maks på L.bilen min nå(Kan få den i diesel), ang. det med bremisng så er det bare og være på vakt så lenge du kjører seriøst gjør også computeren det.

Setter man opp de riktige rutene så tjener man fort inn lastebil og henger'n. Sj¨føren min har ingen stjerner, men han bulker ikke ofte, men han bruker litt lengre tid enn at jeg vil han skal bruke. Se om han skjerper seg ellers får han fyken.

 

Første turen med sjåføren min tjente jeg ca 59K etter alt var betalt (lønn, bensin og service).

 

Har sjåføren din 0 stjerner? min har jo 4 og 3 :D sikkert bare flaks da, BTW: hva er fordelen med og ha egen henger til sjåførene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et lite spørsmål.. Når jeg kjører et oppdrag å blir fri for penger samt ikke får mer lån, er det game over for meg da? :p

 

Har også problem med at motoren blir varm. Lyser å blinker i den lampa til vannet.. Har nettopp hatt bilen inne på service og fikset motoren, men den blir fortsatt varm.. kjører fremdeles dobbel egg-hengerene..Gode penger der.. :P 140K pr oppdrag.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det sikkert endel dumme spørsmål fra meg til dere :p

 

1. Når jeg har kjøpt en truck så står den langt unna der jeg er. Må jeg flytte den til det stedet jeg er for å få nye sjåføren til å bruke den?

 

2. Hvordan "gir" jeg trucken til den nye sjåføren sånn at han kan begynne med oppdrag?

 

3. Hva er fordelen med å ha egne hengere?

 

 

Takker for svar folkens :)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite spørsmål.. Når jeg kjører et oppdrag å blir fri for penger samt ikke får mer lån, er det game over for meg da? :p

 

Har også problem med at motoren blir varm. Lyser å blinker i den lampa til vannet.. Har nettopp hatt bilen inne på service og fikset motoren, men den blir fortsatt varm.. kjører fremdeles dobbel egg-hengerene..Gode penger der.. :P 140K pr oppdrag.

 

Hvor stor motor har du? Og hvilket turtall ligger du på under kjøring?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det sikkert endel dumme spørsmål fra meg til dere :p

 

1. Når jeg har kjøpt en truck så står den langt unna der jeg er. Må jeg flytte den til det stedet jeg er for å få nye sjåføren til å bruke den?

 

2. Hvordan "gir" jeg trucken til den nye sjåføren sånn at han kan begynne med oppdrag?

 

3. Hva er fordelen med å ha egne hengere?

 

 

Takker for svar folkens :)

 

1. min sjåfør kom seg dit selv automatisk

 

2. det gjør du når du lager et oppdrag til han.

 

3. vet ikke

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får jeg sjåføren til å kjøre?... har ansatt han, og har en tuck til han

 

Les litt lenger opp.. Du må fikse kontrakt med ett firma.

 

Når jeg begynner å tjene store penger + har endel folk som jobber for meg så skal jeg gå for denne trucken..

 

Truck: Kinetic 2T2 (Sleeper)

Engine: Cullare N14SE 620HP (3049NM)

Transmission: Manual Allstar NTC 18-speeds

Brakes: Air Cool pneumatic drum brakes

Tires: GoodStone 24.5-inch Superior Class

Paintjob: Flames

 

$321,000

 

Tenker den drikker litt drivstoff ja.. :partyon:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang95, Har 610hk og ligger på turtall mellom grønt og rødt.. Blinker spessielt i lange tunge bakker med den dobbel egghengeren.. Kobler jeg fra hengeren, lyser ikke lampa.. Er det hengeren som er for tung da?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår