Gå til innhold

audi navigation plus

Ranger emnet


Thilip

Anbefalte innlegg

Jeg har en audi 2004 modell med navigation plus, men sliter med at kartene ikke er oppdatert. Finnes det noen cder jeg kan oppdatere navagiasjonen med? Og hvordan får jeg tven til å virke? Kan kun velge mellom cd/tuner og map.

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en audi 2004 modell med navigation plus, men sliter med at kartene ikke er oppdatert. Finnes det noen cder jeg kan oppdatere navagiasjonen med? Og hvordan får jeg tven til å virke? Kan kun velge mellom cd/tuner og map.

 

Hei!

TV'n din virker nok ikke fordi du ikke har TV tuner...

Denne skal sitte bak i bilen din om du har den. Navi-cd'r blir oppdatert stadig. Hvilket år er din fra? Møller selger nye for ca 1700,- mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ifølge navigasjonen bor jeg i skogens selv. Feltet jeg bor på nå er vel 6-7 år gammelt nå... Gatene i nærheten kommer opp, men ikke min..

 

Jeg vet ikke hvilken CD som er brukt sist, men bilen er fra 2004 (importert fra tyskland). Hm, håper jeg ikke bruker 1700 kr så er ingenting oppdatert. Får jeg funnet ut hvilken versjon jeg har nå?

 

Takk for svar!

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får du kjøpt siste version av navi-cd til RNS-E.

 

Audi Navigasjon RNS-E 2008 DVD, inkl frakt HELT SISTE VERSJON| FINN torget

 

Denne er til en nyere versjon av Navigation Plus, snakket med selger. Jeg har visst Navi versjon RNS-D..

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Er det noen som vet om det finnes en overgangskabel på Navi Plus modellene til Audi? Jeg har en 02 mod. A4 Avant. Der satt det originalt den "gamle" Navi Plus. Så kjøpte jeg meg den som er nyere(widescreenutgaven); men der fungerer ikke multif.rattet. Navigasjonen oppe i dashbordet er heller ikke der... Bak på spilleren er det en kontakt som er annerledes enn den gamle.. Hvet noen om det finnes en overgang mellom disse to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det finnes en overgangskabel på Navi Plus modellene til Audi? Jeg har en 02 mod. A4 Avant. Der satt det originalt den "gamle" Navi Plus. Så kjøpte jeg meg den som er nyere(widescreenutgaven); men der fungerer ikke multif.rattet. Navigasjonen oppe i dashbordet er heller ikke der... Bak på spilleren er det en kontakt som er annerledes enn den gamle.. Hvet noen om det finnes en overgang mellom disse to?

 

sjekk her: http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c45_A4---B6-8E.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår