Elgen- Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Post deres linker til spesielle bmw annonser med bilder osv. Mye rart folk finner på å skrive og bilder.. :) Starter med en her.. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. En til. ikke like heldig med bildene ser jeg. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 lol trodde jeg hadde problemer med rett skriving men han burde få hjelp Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. huff FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 den siste der er noe av det verste jeg har sett Siter - BMW E36 316i Compact Member of BMW Car Club Norway Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. huff FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. den siste var grusom. er riktig som det står da, "MYE NYE DELER I BLIEN". så jo ut som en campingvogn inni! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 AutoDB.no Gjett hvor sparepengene gikk til på dene bilen :P AutoDB.no Se de pene øyelokkene.. kostet sikkert mye.. pluss alle wonderbaumene.. AutoDB.no AutoDB.no litt uheldig med stylingvalget kanskje..? Noen som har noen annonser?? fyr løs.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik22 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. huff FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Att det går ann og få døtta så mye DRITT både på og inni bilen er godt gjort!! Synes bare synn om BMW'n, som må ha på seg så mye jalla dritt:P husker ikke helt når det var, men han beskrevet golfen sin, den tok kaka skal du se:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 AutoDB.no AutoDB.no AutoDB.no litt uheldig med stylingvalget kanskje..? HAHA... Det må være de styggeste BMWene jeg har sett :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 AutoDB.no satset alle sparepenga på frontfanger først? :P AutoDB.no en til gitt.. trektor? :P AutoDB.no dekaltrimming.. AutoDB.no huff Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. huff FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Hvis noen faktisk kjøper den siste der så mister eg helt forbanna troen på menneskeheten. Eg orker som regel ikke kommentere salgsannonser, men HALLO??? Less is more har tydeligvis gått eier hus forbi. Dette ser jo ut som en som har fått gavekort på Chlas Olsons pjus, dus og fjas avdeling.. Gi meg styrke... Smak og bahag er en ting, men dette må jo gi avsmak og ubehag til de fleste som kommer inn i samme fylket som den stakkasr mishandlede bilen. Det beste hadde vært og strippet den helt for dill for så å heve den i pressa, så hadde den dødd fort med verdighet i stedet for å leve ett liv i fornedrelse ute blant de andre bilene.. Dakars... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. huff FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. har bytta karoseri fra 318 til 320 det var smart sitter boltene onklig godt fast da hehe Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Denne er ikke dum, eller? FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Denne er ikke dum, eller? FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. å heeeeerreeegud.. jeg ler så jeg griner! :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12198967&sid=xz12lbcnfjfU447128 ikke lenge igjen til påske. tenktep å de spesielle åpskesetene :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12208258&sid=xz19sdgPS0_l876463 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg