Gå til innhold

hvilke løp kjører du i 2008?

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

poenget er at det vil mer eller mindre bli samme finalister om dem som er ferske ikke er spesielt gode.. så jo noe av de samme i finaler i året som var også, men det blir vel enda mer av det når man da kan være 19 og kjøre junior.. syns hele opplegget er bak mål jeg.

 

men det kan jo også bli morro med større junior klasse, hvis man ser det på en annen måte.. men jeg er fortsatt ikke noen fan av det og jeg kommer i allefall til å gi meg når jeg er rundt 18 regner jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei, selvfølgelig ikke. men å ha noen som da får enda et år til, mot noen helt ferske så blir det jo litt teit.. om de som kommer opp i junior ikke er spes gode så blir det samma rekke med finalister ofte, det er jo litt kjipt å da.

 

Er man fersk kan man vel ikke regne med å være i toppen med en gang vel? Da må man bare studere andres kjøring og trene en hel masse...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei, er jo ikke det jeg mener heller. men da vil jo det ta lengre tid før en kommer seg til det stadiet. er ikke at jeg er redd for konkuranse jeg diskuterer dette, men for dem som begynner. klarer meg helt fint med de plasseringen jeg har fått jeg, men husker da jeg begynte så var det litt stas når'n først kom seg forran, og jeg jeg vil tru det stadiet tar litt lengre tid før'n kommer seg til med enda hardere konkuranse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei, er jo ikke det jeg mener heller. men da vil jo det ta lengre tid før en kommer seg til det stadiet. er ikke at jeg er redd for konkuranse jeg diskuterer dette, men for dem som begynner. klarer meg helt fint med de plasseringen jeg har fått jeg, men husker da jeg begynte så var det litt stas når'n først kom seg forran, og jeg jeg vil tru det stadiet tar litt lengre tid før'n kommer seg til med enda hardere konkuranse..

 

seff er det morro å være i toppen, men ser fortsatt ikke problemet... Jeg begynte med Go Kart i 2000 og kjørte aktivt i 5år, hadde noen greie reuslatater men for det meste lå jeg sann midt på lista... Var først de siste to sesongene jeg var rundt topp 10 og hadde sjelden opptreden på pallen... Men det var da mye morro fordet... For de som ikke vet det er det litt mer delatakelse i go kart klassene enn i bc, var i hverfall det i de klassene jeg kjørte... Så hva er problemet om du ikke hevder deg det første året? Kan vel være morro fordet, og vil du hevde deg tidlig så må du TRENE masse, kjøre så mange løp som mulig og ha en bil som går sann passe

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff er det morro å være i toppen, men ser fortsatt ikke problemet... Jeg begynte med Go Kart i 2000 og kjørte aktivt i 5år, hadde noen greie reuslatater men for det meste lå jeg sann midt på lista... Var først de siste to sesongene jeg var rundt topp 10 og hadde sjelden opptreden på pallen... Men det var da mye morro fordet... For de som ikke vet det er det litt mer delatakelse i go kart klassene enn i bc, var i hverfall det i de klassene jeg kjørte... Så hva er problemet om du ikke hevder deg det første året? Kan vel være morro fordet, og vil du hevde deg tidlig så må du TRENE masse, kjøre så mange løp som mulig og ha en bil som går sann passe

 

 

Vi deler det samma synet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da noen som kjører som 19åringer som ikke har vært i toppen tidligere også. Ikke alle på 19år har kjørt hele tiden.

Hva om de da begynner rett i senior? Vinner de da?

 

Jeg begynte rett i senior som 19 åring. Vant ikke men var veldig godt fornøyd alikevel:)Havna på pallen av ca 150 stk:cheers: Hadde ikke ikke forhåpninger om det, men da hadde jeg flaksen på min side!

 

Er så mye tilfeldigheter i bilcross at man kan ikke ta ting så tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener ikke det at man skal rett i toppen, selvfølgelig ikke. men det er litt morro å ha litt lik konkuranse, ikke sånn at det er noen man vet stikker avgårde, og noen som ligger igjen.. jeg syns hvertfall det!.

 

er ikke snakk om å vinne eller ikke vinne magnus. har ikke vinni no løp selv og det plager meg ikke liksom. men det er snakk om konkuranse nivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke se på heatoppsettet å si "Faen nå skal jeg kjøre mot han, da blir det ikke seier!"

Det man skal si er "Tøft, nå skal jeg kjøre mot han! Nå skal han få ligge etter!"

Må gå på med rett innstilling. Da blir det lettere å vinne!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår