deprioxz Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hei! jeg hadde meg en lang kjøretur idag med min audi 80 1991mod, så etterhvert så stoppa jeg på en bensinstasjon og handla noe, så når jeg skulle kjøre igjen så fungerte ikke intsrumentlysa! de lysa som lyser for turteller og speedo og bensinmåler å tempmåler! hva kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Har ikke bare kommet borti reostaten da? Altså den som styrer lystyrken på instrumenbelysningen. (like ved der du stiller klokka og null ut triptellern) Ellers så kan det ha seg at enten det har gått ett par pærer eller en sikring.. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hvordan fungerer lysa på bilden din da? Må du dra spaken på venstresida opp for å få lys på bila, eller kommer lysa av seg selv når du starter bilen? Kommer de på automatisk når du starter så er det nokk en sikkring som har gått ettersom alle lysa er borte. Om du slår på lysa manuelt så kan det være spaken det er noe galt med, eller rett og slett ei sikkring der å. Har du norsk kjørehåndbok så skal det nå være lett å finnre rette sikkringa hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Eller så kan det være at du har bruktimportert bil uten automatisk kjørelys og du må skru på hendelen hver gang du skal ha på lysene... Beklager hvis det virker som noen dumme svar, men slik ting har skjedd flere ganger. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 sjekk sikkringen først,hadde samme problemet jeg også,sjekket først lokket på sikkringsboksen,for å finne hvor sikkringen satt,sjekket så sikkringen,den var hel. og prøvde å skaffe reostat fra diverse steder,uten hell,så fikk tak i et brukt instrumentpanel fra ebay.de. satte så inn det nye instrumentpanelet,fikk jeg lys da?ikke f**n,ble jævlig fornøyd da. så gikk gjennom alle sikkringene,og fant en som var brent,skiftet den,så fikk jeg lys igjen. så på min 91 audi 80,så stemmer ikke det som står på sikkringslokket,ihvertfall ikke plasseringen til instrumenbelysningen. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg