MrKadett Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 prøve jo og si deg at det ikke var no anna en eksos anlegget som regel, Men jeg orker ikke disktuere med unger.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Kanskje fordi han undersøker hva som er mulig å få til bilen? Jeg har ikke bil jeg heller (Bortsett fra Suzuki SJ410 til offroad-kjøring), men jeg drømmer om en Golf 1, og har planlagt og undersøkt i kanskje ett år allerede, og har derfor alle planer klare når det gjelder alt mulig. Også er det gøy å drømme... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Til dere som ikke gidder å justere bensin/luft fordeliga... Ta tenninga av og på mens du kjører ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Laaars Kanskje fordi han undersøker hva som er mulig å få til bilen? blant annet :) Men om denne Mrkadett(mreplekjekk) hadde klart å lese hva spm i hovedgrunn er,så kunne han sett følgende "Lurer på hva som gjør at wrc rallybilene f.eks og mangen fler,får den "smelle" lyden i eksosanlegget?" der har du hovedspørsmålet,så finn en annen tråd å terroriser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg