nollaS Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 har du fjerna rust med kappskive? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ja, er den beste måten det:) bare kutte og hive på karosskitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Digger å lese prosjekttråder. Mest for at jeg blir misunnelig at dere har tid til å holde på. Bor i Oslo og er ikke så lett å finne plass til å holde på. Første bilen min var en gammel Amazon som jeg også pella ukritisk fra hverandre. Brukte 1 år på fjerne rust og skru opp bilen igjen. Gjorde alle feil som var mulig å gjøre, men det ble bra tilslutt. Er meget imponert over stayer evnen du har. Det er mange som har meninger om mye, jeg ville ikke lagt mye vekt på det. Det viktigste er at du synes at det blir slik du har tenkt det. Må du ikke miste futten nå, fortsett å jobbe med bilen. Er meget imponert over alt arbeidet du har gjort, en av de beste prosjektrådene jeg har lest. Masse gode bilder, mye læring for oss som sitter i sofaen og drømmer om å skru bil. Ps. ikke ordne deg dame nå, da får du ikke lov å skru bil hverdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Må du ikke miste futten nå, fortsett å jobbe med bilen. Er meget imponert over alt arbeidet du har gjort, en av de beste prosjektrådene jeg har lest. Masse gode bilder, mye læring for oss som sitter i sofaen og drømmer om å skru bil. Takk:) Ps. ikke ordne deg dame nå, da får du ikke lov å skru bil hverdag. Dæven er du synsk?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Er vel egentlig ikke mulig å ha feil tenning på "et par sylindre" når man har fordeler.. da er vel alle feil i såfall.. det hvite på stemplet helt til venstre kan jo nesten minne litt om lekk eksos-vent. :S men da er det litt snedig at det ikke har skjært:S hvis noen plugger er slitt så er meget mulig gitt... Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Har begynt på samlestokken til 20vt grenrøret. Synes selv det ser helt greit ut:) Har også fått tak i chip og turbo og masse rart som skal gjøre kjøreturene litt mer fønn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jeg hater rust og jeg hater rørtråd enda mer. Et hål. Sveise hålet med rørtråd aka drittråd. Hmm, ruster greit i skjøten. Ruster enda mer i skjøten. Orka ikke mer dritjobb i dag:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 rørtråd ja...kjedlige saker men faen de kosta me gass å!:( Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Har ikke mulighet til å få gass. Irriterer meg no grønnjævlig. Hadde jo vært mye enklere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Ser bra ut dette:) Rørtråd og rørtråd..flussfyllt tråd aka flusstråd heter det vel etter boka. Har sveiset med det på et par biler jeg og det er helt klart ikke optimalt og/eller det samme som kompakttråd og gass,men det funker. Mye øvelse gjør mester på flusstråden også,det er noe for seg selv. Skal du inn med 20v nå eller? Blir det turbo eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 skal inn med 20v ja. Klart er det turbo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Skal du inn med 20v nå eller? Blir det turbo eller? e vell en grunn til han drive å laga juletre litt lenger oppe i tråden:D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ja,ser jo at det står 20vt.. Mulig jeg var en smule trøtt:doh Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 stopp å sov i 15 min sir satans vegvesen :S Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 hvis noen plugger er slitt så er meget mulig gitt... Mulig sånt går an på Opel! Enten funker en plugg, eller så får man overslag og den funker ikke. Blir uansett ny motor på BP-gutten :D Det tror jeg blir et artig valg! tror neppe du angrer mye på motoren etter første prøvetur;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg