ReidarP Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 sveise takluke? hvorfor? Nyskjerrig :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 :D Er jo ikke så mye jeg kan gjøre egentlig. Ikke har jeg tilgang til sveiseaperat og ikke har jeg lønn til at jeg kan kjøpe ting. Men det ser ut til å forandre seg nå:) SÅ jeg gjør det beste med det jeg har og har råd til:) Arti til en kommentar en gang iblant:) Er jo en rå bil:D Driver å monterer litt til jeg får den på verksted. Så alt er mest mulig komplett. Har litt lyst til å ta den sperre quattro tingen og integrere den i det øverste panelet. Under målerne. Hadde sett fett ut tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 sveise takluke? hvorfor? Nyskjerrig :) Den funker ikke. Eller den funka. Men den vil ikke skli tilbake på sin opprinnelige plass uten rå vold. Så da fant jeg ut at det er liksågreit å sveise den igjen.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Har nå begynt på å lage paneler rundt midtpanelet for å gjemme vekk litt ledninger og sånn. Pizzapappmaler:D Har også fått laga hull der målerne skal stå. har også fjerne den fæle sotinga bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Enig med deg at den sotinga var fææl :D hehe Nyderlig arbeid du legger i bilen bp :D lykke til videre skal nok følge med :D Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvis du tar bort luftekanalene på siden så kommer rutene dine til å dugge vel? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvis du tar bort luftekanalene på siden så kommer rutene dine til å dugge vel? Fremruta har luft. så den dugger ikke. Siderutene vil vel kanskej dugge. Får vel bare åpne de litt da:) Fant et klipp av den fra i høst. Skikkelig trist vær. Men lyden den er GROM: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Har begynt å laga litt på en mal som skal gjemme bort litt av ledningene og all stashen. Pizzapapp ftw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 har kjøpt med audi 200/100 bok. Står om coil og tenning og alt der. så det blir vel et forsøk på å feilsøke enda litt mer før jeg gir opp og lar noen andre hjelpe meg:P Men kutte glasfiber kan jeg gjøre uten ei bok å se i:P Bilder er alltid moro. er litt usikker på om jeg skal ha den nederste biten jeg kutta til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hups, dobbelpost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Var på huggern i går å fikk tak i ei ny fremrute. Har satt den i.Ble bra. Har også begynt å fått tatt litt rust. Kan vel ta no bilder om noen ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Bilder! Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det rustmiddelet jeg fikk tak i på biltema funka helt ypperlig. Som midlertildig løsning. Var en del rust på bmw`n og som fikk en liten service. Dette er bak i bilen. Har egentlig ikkeno å si om det er rust der. Men kjekt til senere når all rusta skal bort. Planen er egentlig å få bilen til å gå nå.også når jeg får skaffet meg et sted til den. Så skal den rustsveises. Og lakkes skikkelig. :) Med ny rute:) Ser for meg 17" eller 18" bbs hjul på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Den starta:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 brom brom... Gleder meg til å sitte på nå snart ;) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg