Volvo-164E Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hei, Skal bytte girkasse i en 98 modell polo 1.6 liter. Ka girkasse som passer på denne modellen? passer for eksempel en girkasse frå 95 mod 1.3 liter på min 98 1.6? Mye arbeid å skifte girkasse på en slik bil? takker for svar mvh christer Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Passer nok fysisk, men har sannsynlig forskjellige utvekslinger. Hva er kodene på de to kassene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Min erfaring er at det er et meget stort utvalg av girkasser til polo. Da min rauk (95 6n) var det ingen kasser i Norge som passet til min bil, selv om det var en drøss som var plukket fra samme modell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Min erfaring er at det er et meget stort utvalg av girkasser til polo. Da min rauk (95 6n) var det ingen kasser i Norge som passet til min bil, selv om det var en drøss som var plukket fra samme modell! Mange forskjellige ja, men alle er fysisk like utvendig. Bare utvekslingene som er forskjellige. Mange koder som har samme utveksling. Har oversikten over de fleste Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 da skal det vel ikke være noen problem! visst du har oversikten, kan du jo sikkert hjelpe trådstarter. visst ikke ville jeg ringt møller og spurd om man kan bruke girkassen på bilen. når det kommer til å montere girkassen, tror jeg heller Polo Classic får svare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg