belden Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hei! Har en 95mod A6 C4. I det siste har jeg hatt det problemet at når jeg smeller igjen førerdøra låser den kun på første hakket. For å få døra helt i lås må jeg legge den nesten helt inntil, og slå litt bestemt. Ganske irriterende egentlig, spes når man skal lukke den fra innsiden. Noen som vet hva dette kan være? Når jeg monterte ny cd spiller måtte jeg ut me AC uniten for å få rydde plass til litt div ledninger, når jeg monterte igjen var alt lyset i uniten borte, bortsett fra i "Auto" og " * " tasten. Burde ikke lyset fungere i alle knappene og begge displayene når de helt til venstre fungerer? eller er det flere ledninger med strøm til belysningen koblet i Ac uniten? Takknemmelig om noen kan komme med noen tips til meg:) God Jul! Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcberg Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hei! Har en 95mod A6 C4. I det siste har jeg hatt det problemet at når jeg smeller igjen førerdøra låser den kun på første hakket. For å få døra helt i lås må jeg legge den nesten helt inntil, og slå litt bestemt. Ganske irriterende egentlig, spes når man skal lukke den fra innsiden. Noen som vet hva dette kan være? Når jeg monterte ny cd spiller måtte jeg ut me AC uniten for å få rydde plass til litt div ledninger, når jeg monterte igjen var alt lyset i uniten borte, bortsett fra i "Auto" og " * " tasten. Burde ikke lyset fungere i alle knappene og begge displayene når de helt til venstre fungerer? eller er det flere ledninger med strøm til belysningen koblet i Ac uniten? Takknemmelig om noen kan komme med noen tips til meg:) God Jul! Har hatt litt problemer med trege dører på min, og har alltid ordnet det med 5-56/WD-40/Biltema X-4 e.l. Spray godt inni døren der låshengselet er, opp og ned inni døra. Litt 5-56 på hengslene som svinger døra er alltid bra også, da blir døra som ny igjen. Du kan jo prøve det og se om det hjelper. Bruk mye og la det virke, lukk døra opp/igjen en del ganger osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Har hatt litt problemer med trege dører på min, og har alltid ordnet det med 5-56/WD-40/Biltema X-4 e.l. Spray godt inni døren der låshengselet er, opp og ned inni døra. Litt 5-56 på hengslene som svinger døra er alltid bra også, da blir døra som ny igjen. Du kan jo prøve det og se om det hjelper. Bruk mye og la det virke, lukk døra opp/igjen en del ganger osv. Har desverre prøvd, uten hell.. :( Men takk for tipset:) Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Ingen som har noen tips? :spin Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Flytt festet for døra (på B-stolpen for døra foran :) ) litt utover slik at det tar tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Er 4 lyspærer inne i klimadisplayet så det kan hende at 2 av dem er kaputt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg