dbjamer Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 har skaffet meg en snerten liten sak som jeg skal bygge litt annlegg i bilen blir ein db bil jaja her er bilen begynner på ny året å støype gulv å sveise ramme te kassa som skal inni dette er annlegget som skal inn disse lurte eg på å bestille te bilen 2 stk 18" forsterkerene ligger i stua her å venter på å bli misshandlet EarthQuake PHD10000W2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 dette kan jo bli bra:) fortsett med updates hele veien! viktig med bilder:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ja skal det hehe må bare skaffe meg ein garasje her først :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 det kan bli morro :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbjamer Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ja håpe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg