Kastel Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Er det mye stress å bytte vifta i varmeapperatet? Er det samme opplegget som 81-93?` Er det samme vifta ? Takker for svar på forhånd å God jul :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Det er noe skit skal jeg si deg! Mye enklere egentlig og skifte hele tingen, men er vel ikke umulig.. Nei, det er ikke samme apparatet som i nyere typen. Var iallefall ikke det i en 75mod, som i en 84mod. Ikke skyt meg om jeg bommer skikkelig nå:) God jul ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja veit det er eit h****** arbeid har eit liggendes til en 91 mod men vart usikker på om det var på samme måten som gamlere volvoer å om vifta passet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Noen plass jeg kan finne ut dette? om det er samme varmeapperatet? Må vere sikker skal skaffe eit til svigerfar:P han påsto bilen var 80 mod , men den har frikanta lykter"små" å jeg mener å ha sett i vognkortet at det er en 78. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Hadde tenkt til å rive dasjen på en -75 en av dagene i romjula, så da kommer jeg til å finne det ut om det er særlig forskjell på eldre modeller ihvertfall.. Selve motoren mener jeg er lik på alle. Den selges jo ny flere steder. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 jepp si i fra da om det er samme greine :) takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Bytta på min 78mod med ett fra en 86mod,å de var indentiske. Så det er bare å bytte:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Kan bekrefte det de andre sier her, er like varmeapparat! Ha skifta sjøl på begge 240'ne mine. ( 80 og 93 mod) Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg