Gå til innhold

Æ e Nordlæning æ!!!!!!!!!

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Da er det mye bedre at kompisen din sender en mail der han forklarer dette, enn at du skal bli banna for en slik tåpelig grunn.

 

Btw, så kan missbruk av andre brukere's kontoer føre til ban o.l. det også ;)

 

vell..ingen kan bevise hvem som skriver..er nokk samme ip på begge brukerne, men er 2 stk her nå :)

¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjønner. men det som egentlig var ment med dette innlegge, at adimnene kasta ut en kompis fordi han har dystelksi.

 

da ble jeg rimelig irritert da han sa det.. see? btw opasb som skriver her nåh

 

Helvete eller, nå blir jeg irritert :P

Hvor gammel er du? Tør du svare ærlig på det?

Dysleksikompisen din ble hivd ut fordi han skrev nordnorsk, ikke fordi han skrev nordnorsk pga dysleksi.

MED ANDRE ORD: Admin visste IKKE at han hadde dysleksi, og hvor bra gjort er det da ikke av dere å komme etterpå og klage over at kompisen deres med dysleksi ble hivd ut av forumet?

La meg gjenta. Admin visste IKKE at han hadde dysleksi.

Forstår du nå? Eller mener du at admin burde lukte det kanskje? Dysleksi-odøren som siver ut av harddisken når man leser et innlegg på nordnorsk skrevet av en med dysleksi?

Skjerp dere og voks opp! Det er ikke ofte jeg gidder å bry meg om sånne innlegg her, men dere snakker tydeligvis forbi hverandre, eller dere er bare ute etter 14år +/- "adrenalin" ved å gjøre "opprør" på et internettforum.

 

Som sagt tidligere, skrev en beskjed til admin og forklar problemet, det hadde dere kommet mye lenger med på kortere tid fra begynnelsen av.

PLUSS at dere hadde sluppet å drite dere ut her.

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du absolutt måtte lage denne tråden så burde du vel kanskje klagd på at han kameraten din blei kasta ut allerede i første post? å ikke brase ut med den ekle dialekta og holdningen din?

 

du TRENGER ikke være her. er frivillig. lag deg ditt eget forum der du kan "bræke" alt du vil!

at kameraten din har dysleksi er jo en anna ting. det er litt mere unnskyldt.

 

til admins: dere gjør en bra jobb! var en grunn til at folk skulle innføre bokmål i norge. er viktig å forstå hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYTTI HELVETE! Denne tråden er faenmeg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt idiotisk. Og det kommer fra meg, en som stort sett har en lur (?) kommentar i hver eneste pissprattråd på forumet! Det sier en hel del...

 

Satan altså... Hvis allverdens trøndere, møringer, siddiser, bergensere og det som verre er skulle skrive på sitt eget inngrodde morsmål, hadde dette forumet blitt en jævla studie i norske dialekter og finurlige lokale ord og uttrykk istedenfor det det er ment å være: et bilforum - et bilforum med "noko attåt" (nynorsk, ikke tulledialekt), vel å merke, men det får faen meg være grenser for hva slags idiotiske krangler og diskusjoner man skal lage!

 

Når man oppretter en tråd som er direkte i strid med reglene og i tillegg opplyser om at man gjør det i den hensikt å latterliggjøre reglene og dem som forsøker å administrere/moderere i henhold til dem, ber man om å bli kasta ut. De som ikke skjønner dét, bør sterkt vurdere å legge inn en søknad om å få gå grunnskolen minst en gang til...

 

Det er høyst forbanna frivillig å være her, men her skal altså aktiviteten foregå i henhold til forumreglene. Dersom man har behov for å breke på sitt eget forpulte morsmål, står man fritt til å gjøre dette stort sett alle andre steder enn akkurat her.

 

Grow up, sutretryner... Det minner meg på at "Den store tråden for syting og sutring" er til for dem som vil syte og sutre dere kan jo banke liv i denne tråden igjen dersom dere føler behov for å syte og sutre over at dere ikke for lov til å skrive grautmål.

 

God jul til alle språkvenner!

 

PS. Dette innlegget ble skrevet med en smule sarkasme og ironi, men budskapet står jeg for :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å eg skriv på nordnorsk... ska dokker kast meg ut av forume no? idiota... e jo fan ikke nøye kordan man skriv..bare motparten sjønn det.;)

 

Alle nordlendinger er plagsomme, og du er slettes ikke noe unntak! Du er plagsom!!! Å være nordlending er da ikke noe å være stolt av!

 

Det absolutt verste jeg vet om er nordnorske vitser av typen som fortelles i "rorbua" som slutter med "Sa gubben te kjerringa!", "Sa brura!" eller "Høhøhøhøhøh"! Og det gjør jo alle morsomheter nord fra...

 

Egentlig er det ikke en dritt nord for Trøndelag som jeg synes noe særlig om, nordlendinger er dritt!

_______________________________________________

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er plagsom! Alle nordlendinger er plagsomme, og du er slettes ikke noe unntak!

 

Det absolutt verste jeg veit er nordnorske vitser av typen som fortelles i "rorbua" som slutter med "Sa gubben te kjerringa!", "Sa brura!" eller "Høhøhøhøhøh"! Og det gjør jo alle morsomheter nordfra...

 

Egentlig er det ikke en dritt nord for Trøndelag som jeg synes noe særlig om, nordlendinger er dritt!

 

 

grunn til banning dette !?!? Azzido!!!

 

vell..skal ikke si så mye om dere fisefine sørlendinger heller da ;) synes nord norsk er den tøffeste dialekta da.

¤ Ford Sierra (volvo b230a motor) *bilcoss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår