_Ford Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Da går det i sparkling og sliping. Har også fått slipt sveisen og sånt på taket og grunna skikkelig med rusthindrende grunning. Rydda opp litt i ledninger og div bak dasjbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Da har jeg bestilt meg felger ble bare 7x17" så er ikke breie akkurat men får se.Er jo mere en show felg en Racing felg dette da men. Håper også og få råd til og bestille buret snart da:) Har og så fått pussa litt sparkel men ikke så mye mere jeg har hatt tid til. Spørsmål: Hvor får man kjøpt bilsportboka 2008?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Kule felger. Bredda bil hadde kanskje fortjent litt bredde, særelig bak, men du får space de ut litt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Kule felger. Bredda bil hadde kanskje fortjent litt bredde, særelig bak, men du får space de ut litt :cool: JA kule er dem men om det er optimalt til bilen får jeg se på hehe. Er rimlig greit inpress på dem så kommer nok litt ut får jeg håpe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ich sage nur ein Ford Sierra<3 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thycolony Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 så bra ut.. Bruksbilen var rå =) Siter 1987 VW Golf GL 1.8l 90fangere(seff) Anlegg :) rå girkule xP Enn så lenge!kommer masse mer jau =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg