_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Bilen er en 1985Mod 2.0l er så og si rust fri;) Dette ska bli en bane/leke bil for og ha det litt artig i helgen og sånt. Muligens det blir drifte bil;) Det som skal gjøres/er gjort i første omgang: -Ribbes innvendig fjerne alt av asfalt plater og lyddemping o.s.v -Plukke av alt av motor og drivverk. -Breddes i stål/sideskjørt -Lage/tilpasse nye fangere -Lage og sveise/tilpasse veltbur -Montere og tilpasse Bøttestoler og 4p seler -Lage glassfiber panser og mulig skjermer?? -Lakkering -Plexi ruter -Motor blir nok v6 turbo mere er uvisst. Får ta dette i første omgang;) Bare og følge med skal nok skje litt etter hvert. Bir nok langtids prosjekt. Men slenger med noen bilder av det som er gjort til nå. Kun den letteste delen som er gjort fåreløpig ribbing av det meste inni og motor er borte. Måtte selvfølgelig litt bortpå med vinkel slipern da hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Nå har jeg fått sveiset inn ei hjulbue;) Har også fått ut litt mere ledninger og asfaltmatter og sånt innvendig:) Har også fjernet litt i motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 fått sveiset inn andre bua også:)Har å plukket av dørene. Begynnte og tilpasse skjermene foran men ting tar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Får ikke gjort like mye som planlagt men men.Nå er da snart den ene bua bak ferdig tinnet:) Har og så kappa orginalfjørene for og finne ut hvor lav den egentlig skal bli. Prøvde og så en 18" bak og det så J**lig rått ut men går nok for BREIE 17" til slutt;) Noen bilder da for dem som liker det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Har nå fått tinnet ferdig ene sida bak,har og så slipt rent hele bakskjermen snart. Har også fått på no andre felger for og få et lite blikk av åssen alt blir;) Her er det litt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Begynt og sveise igjen hull etter lister ved vindu. Har og så begynt på andre sida.Fått slipt og sveiset litt så må vel bli ferdig der i morra da:) Da har jeg bare at mye arbeid forran:/ Men bedre at det går sakte men sikkert en fort og gæli;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Da har jeg sittet i mange timer og fjernet asfaltplater i bilen og det er no dritt men snart ferdig nå:) Slenger med no bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Har fått fjernet bensintank tatt ut taktrekk og fjernet tak luka. Også har jeg gjort ferdig hulla i panseret har og så begynnt med badloock på grillen. Har og rettet litt bulker og sånt småtteri her og der:) Bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Nå har jeg skjært ut golvet baki.Så da slipper jeg og ha hjulbrønnen,da får jeg plass til ny bensintank mitt under også;) Her ser man så vidt bruks bilen i bakgrunnen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Da har jeg sveisa litt mere.Har også fått opp bilen litt hehe Litt bildert av bilen. Fått grunna panseret en tur men var no bulker så må nok frammat med slipekloss og sparkel. Står egentlig fint her vel;) Må bare få med et ordentlig bilde av bruks bilen også da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Endelig ferdig med innerbua bak.Også fått ferdig forran på ene sida. Så da er det bare at forran på andre sida og innerbua bak. Bakluke fått plukka av lås og alt dilldall som sitter der. Skal prøve og få ferdig andre sida i jula og men får se åssen alt passer seg. Er så mye tull ellers i jula så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 får håpe denne sierraen ikke kommer til å få den plastik stylingen bruksbilen din har. Ellers ser det ut som et bra prosjekt :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 får håpe denne sierraen ikke kommer til å få den plastik stylingen bruksbilen din har. Ellers ser det ut som et bra prosjekt :) Hehe blir nok ikke det på denne nei. Men er faktisk ikke plastikk på den andre hehe.Er no jeg har støpt selv(glassfiber),og synes det egentlig ser pent ut jeg da, men hver sin smak. Men takk for at du har trua på bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ikke noe styggt si om innsatsen din ihvertfall!:) Syns det ser lovende ut,så jeg følger med jeg.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ikke noe styggt si om innsatsen din ihvertfall!:) Syns det ser lovende ut,så jeg følger med jeg.. Takk for det:) Artig at noen følger med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg