asona_er_best Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 spørsmålet er som topic'n, flere enn meg på forumet som går 1året mekken, eller teknik og inndustriell produksjon som det så fint heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 for 4 år siden hehe Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 går mekken nå! :P har ikke angra ett sekund på valget! elsker faget jeg har valgt og syns det er meningsfylt. kunne ikke si noe av det der om de forrige 10 åren på skole. spurte etter første halvtimen i første klasse om når jeg var ferdig på det stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 hehe, det er rett det. mekken er skøy det! litt lettere enn det jeg går nå hehe, teknisk fagskole skipsteknisk drift :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jeg begynner som lærer på TIP vg1 i februar. Gleder meg stort til det.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 mekken var jeg også ferdig med for 4 år siden.. Artige tider:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 spørsmålet er som topic'n, flere enn meg på forumet som går 1året mekken, eller teknik og inndustriell produksjon som det så fint heter. Går du på Åssiden? Da går du kanskje i klassen til Kay og Ida? :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 kay jilali eller åssen det skrives, ida marie fra hurum går i min klasse ja;). går på sveis i valgfag med Kjell-ali som jeg kaller'n utrolig ålreit skole, og fy faen mye man lærer, nytter ikke leike værdensmester der for det er krevende, også er det fett at man kan bruke skole tiden på egne ting har sveisa meg frem til toppkarakter i sveis, så jeg fikk lage meg ei catchtank til opel'n og greier. ålreit å spare non kroner på å gå der, skulle få hjelp av lærer til planing av topp og dreiing av svinghjul å greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 jeg går tip på rosthaug. artig det men vi får ikkje lov til å sveis noe utenom de øvelsen vi driv me. så vitt jeg fikk lov til å dreie av et svinghjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Gikk mekken for 1 år siden. Det artigste året i mitt liv vil nå jeg si men snart er det et nytt år og lappen i mars og russetia i mai. På mekken der jeg gikk fikk vi gjøre nesten alt vi ville så lenge vi ikke påførte skade på verktøy eller oss selv. Fett og oksygen på flaske for så å kaste de på vegen til allmen var artig(MÅ IKKE prøves hvis du vil beholde hender!) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 gikk mekk i fjor, på norges fineste skole? byåsen vgs! helt greit, men bytta til byggfag;) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Lager man "idiotkloss" på mekken enda eller? Bruttern gikk der for mange år siden og har pratet mye om denne klossen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Går du på Åssiden? Da går du kanskje i klassen til Kay og Ida? :D Isj, bare sure lærere på mekken @ åssia som ikke tåler at folk sladder litt ^^ Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Idiot klossen er nok ibruk enda.. med noen gjengehull osv.. Når jeg gikk der så skulle en gjenge m8 og borra med 8,0mm bor... Derfor det heter idiotkloss..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Har akkurat blitt færdig å sage den ut, og merke hull'a ut. Ja, er greit å kunne slå opp i verksted handboka først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg