SpookyRuuden Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Termostatstyringen til vifta skal sitte nede i høyre på radiatoren ved dynamoen, ikke sant? Ser den ikke jeg. Vifta går konstant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Jeg tror den sitter øverst ved batteri siden jeg Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Den sitter nederst på radiatoren på høyre side (forfra) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Følg slangene du, så finner du den... :) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg