tøråsen_racing Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hei Noen som vet noe om ang å sette c20ne i corsa A swing 92mod? Hva må jeg ha av deler og ledningsnett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Det går ann det. Du trenger motornettet fra c20ne motoren. Også må du ha nye custom drivaksler, lage litt plass i rammevang til dynamo, ett nytt motorfeste og en spacer til bakre motorfeste. M-tech i nederland selger komplett ombyggingssett om du ikke lager delene selv Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hordan lager man di driv aklingene?? Har alt fra calibra vis det hjelper noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Akslinger kan lages med att du kapper en corsa aksel og en calibra aksel og sveiser dem sammen til riktig lengde. Innerste delen fra cali og ytterste fra corsa. På den jeg hadde korta jeg inn en hel 16v aksel og dreide 16v nav så de passa i corsa hjullager og spindel. Har ett sett aksler liggende som er cali inne og corsa ytterst. Kan få totallengden på dem om du skal lage. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Når du sveiser dem setter du dem i dreiebenken da?? FOr å ikke få noen ubalanse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Dreier en hylse med presspassning, lager en stor sveisefuge og sveiser som F... Merket ikke no ubalanse på mine, selv om corsan passerte 200km/t Går ann å avbalensere dem, men det ser du ned det blotte øye etter sveising. Tror jeg har ett bilde av akslingene jeg laget. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Bor du langt unna Elverum?? Tenkte vis det ikke var så langt kunne jeg tatt en tur en gang å sett på prosjektet dit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Passer de der på bilde på c20ne?? med f16 girkassa? Eventuelt hva er lengeden på dem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Bor på gjøvik jeg. Har ikke begynt på prosjektet mitt ennå. Må bruke bilen frem til våren først. Skal se om jeg finner akslene igjen og måle dem. Passer alle motorer med F16, F20 kasse disse. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Okey :D vet du hvordan gir kasse det sitt i 1.4l swingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 F13 tenker jeg Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Går det ikke ann å bruke den da? på 2 liters motorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Nop, er smalblock motor i alle corsaer, 2L er bigblock, mener dem er ca 8cm lengere enn smalblock motoren Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hva er nettadresa til m-tech?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg