Gå til innhold

pris på 2.3 16v (Bil vurderes solgt)


BlackHell

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har en 2.3 16v jeg lurte på hvor mye det kunne gått ann å ta igjen for.

Det er en 85 mod opp pussingsobjekt som trenger litt kjærlighet for å bli helt bra. Skilta ble tatt av for 3-4 mnd siden.

Orginal 2.3 16v i vognkortet. Manuell girkasse.

gått 170.000 på telleren. speedometer virker bare over 60-70kmt

Hadde verksted men mista det nå så da blir det litt værre å fikse denne bilen.

 

Det som er defekt med bilen er:

Bunnpanne må byttes, ulyd fra bakaksling, hull i førersete,

???motor stoppa etter å ha spylt frontruta med spylerveske???

Regner med at det er en bagatell feil. Har bare ikke fått kikka noe på det enda pga vinteren og kaldt uten verksted.

Blinklys kommer og går litt.

Litt eksoslekasje.

 

Ellers er bilen fin å se på. Litt skade på styling, men det er ikke store skadene.

 

Koster man på denne bilen ca 5.000kr så er den nok rimelig bra.

 

Noen som har noen formening om hvor mye det kunne gått ann å ta igjen for denne bilen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det holder med 5 lapper jeg da men.. pris? vanskelig å si uten å ha sett i det minste et bilde.. men siden den garantert har gått x antall km lengre enn det som står på telleren vil det trekke ned, defekt i interiør vil trekke ned noen lapper, bunnpanna trekker ned en del, men hvis stylinga er litt ramponert må jo den ha seg en overhaling, og det er ikke billig:S org lakk koster:( er jo også en av de første modellene av 2.3 16v.. om jeg ikke tar helt feil kom vell de i 1984?:P men klarer du å få 20 - 25 lapper for den burde du ikke klage:P

 

men det er bare min mening.. no disrespect=)

MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår