Ja__9 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 heisann. Har en Sierra med 2.9 motor i. når jeg skal rygge med bilen eller løse den ut i 1. giret er det en merkelig skrangling når jeg slurer på clutchen. Hva kan dette være? farlig å kjøre med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Ødelagt clutch? evt utslitt... Ulyd når du holder inne clutchen? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Ødelagt clutch? evt utslitt... Ulyd når du holder inne clutchen? nei, kun når jeg har clutchen halveis ute. rar skranglelyd som om det henger en haug hermetikkbokser under bilen :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 oppheng i mellomaksel? Hadde nok tatt en tur under å sjekket litt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Sjekk at eksosanlegg ikke tar borti, eller noe annet for den del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Utløserlageret kanskje? har en lignende lyd i golfen og det lurer jeg på om er utløser lageret.. kan også være at noen av fjærene på clutch lamellen er ødelagt også, men det tviler jeg litt på Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Utløserlageret kanskje? har en lignende lyd i golfen og det lurer jeg på om er utløser lageret.. kan også være at noen av fjærene på clutch lamellen er ødelagt også, men det tviler jeg litt på ok, jeg vet hvertfal ikke hva lydene skyldes. gjør ikke meg noe, men det er litt flaut når jentene spør, "hva er det som skrangler sånn :watchout " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg