Atlinho Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Heisann:) Dette spørsmålet har nok vært oppe mange ganger før, men jeg er da ute etter grøftelys/tåkelys til min 95-mod A4 b5. Har angeleyes lykter fra før av så hadde vært toppers og kunne kjøre med bare angeleyes og tåkelykter. Så det jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i det billigste settet? Finnes sikkert mye på eBay, men det klarer jeg ikke:P Alex, du er flink på det;) hehe.. Viktig at lysene da er hvite, og ikke gule som en del av de jeg har funnet. Noen som kan hjelpe med dette? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Tror du finner de mest liknende orginale på Hellanor AS et sted. Ikke sikker på hvem som fører dem, men det er det nok flere andre her på forumet som kan svare deg på Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Er dette noe man bare kan 'kaste' inn i fangeren selv? :) Hva er reglene for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Nytter ikke å sette inn tåkelys som ser orginale ut på pre-facelift fangeren med mindre du kjøper grillene fra USA utgaven. Men du kan selvfølgelig modifisere de som sitter på pre-facelift utgaven slik at du kan sette inn et par Hella micro lamper. Vet det selges kit med lamper og griller til A4'n, men de ser ikke orginale ut. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Så det du sier er at det ikke går ann å få tak lykter som ser orginale ut til bilen min? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Jo, men da må du kjøpe de ytterste grillene i fangeren som egentlig tilhører den amerikanske utgaven av A4. DA vil du kunne få grøftelys i fangeren som ser helt orginalt ut. Se her: audiclub.dk Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hva med meg som har gitter i fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hvis du bare har helt vanlig gitter så er det bare å kjøpe et sett med tåkelys og montere det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Trenger det virkelig å se helt orginalt ut? For meg hadde det holdt at det så pent ut :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john erik Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 hei tåkelys som passer rett på din bil får du kjøpt herhttp://www.lltek.com/fog.htm er desverre ingen forhandler i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 288$ + moms + frakt = masse penger! :o blir vel i allefall ikke under 2000kr? Hva med å pelle av orginale grøftere på en bil på dynga? vil de passe? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvis du bare har helt vanlig gitter så er det bare å kjøpe et sett med tåkelys og montere det :) :) Da blir det nok det og Angel Eyes en gang i nærmeste framtid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg