Bareare02 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei! Jeg skal bestille strømkabel til anlegget nå. Bilen: Opel Astra F 1.6 16V 1997mod. Spørsmålet er da, hvor lang kabel trenger jeg fra batteriet i motorommet, til reservehjuls brønnen? Holder det med seks meter? Nijatriks på hvor den bør trekkes? Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 er bare å måle røflig så er det vel bare å følge kanalene ved dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bareare02 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Greia er at bilen står på viking nå, og jeg tenkte å bestille så jeg kan starte når den kommer. Ang, trekking: Er det noen ledige hull i torpedoveggen? hvilken side etc? Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 På Astra F er det vel mye ledig, bare trekk der du finner en ledig gummigjennomføring. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg