tommyel Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Noen som har vært borti 3L bensin 01mod? Lurer på en slik bil, men har ikke hørt noe særlig om denne. Noen som har tips evt grunner for og imot. Hadde i utgangspunktet tenkt meg 530D. På forhånd ,takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Etter hva jeg mener er E39 530i en førsteklasses bil... Skjønner ikke hva negativt du skulle hørt om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Etter hva jeg mener er E39 530i en førsteklasses bil...Skjønner ikke hva negativt du skulle hørt om den? Må si meg enig i den. Ikke er de spesielt tørste heller. Og fantastisk lyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg