Olakul Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Har kjørt på Vinterdekk hele vinter, men prøvde noen 17" nå i helgen, men når jeg satt på vinterdekkene igjen har jeg fått en risting i rattet! noen som vet hva dette kan være? hadde ikke dette problemet før jeg prøvde 17".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 samme hos meg når jeg bytta fra sommer til vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 avbalansering kanskje? hjelper ofte det Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Se etter skader/skjevheter på dekk og felg, og avbalanser. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Kanskje du ikke fikk vinterhjulene dine på samme plass som før du prøvde de andre hjulene. Er det ubalanse i hjulene som sitter bak er det ikke sikkert du merker det Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Er det forresten senterringer som skal ha vært montert med 17''? Eller om det var det på vinterfelgene, og de sitter igjen? Da blir ikke felgene montert skikkelig. Har sett mange kunder på jobb som har klaget på risting, og har glemt å sette på/fjerne senterringer da dem skifter dekk;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olakul Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Er det forresten senterringer som skal ha vært montert med 17''? Eller om det var det på vinterfelgene, og de sitter igjen? Da blir ikke felgene montert skikkelig. Har sett mange kunder på jobb som har klaget på risting, og har glemt å sette på/fjerne senterringer da dem skifter dekk;) Senteringene stod igjen ja!;) sånn kan det gå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Heldig da. Fikk inn en Focus her om dagen med tre knekte hjulbolter på venstre bak, og to på høyre. Der satt det igjen ringer... Fikk halve hjulmuttera inn på bolten Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Aii.. >_< Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg