hantler Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 jeg kjøpte fra nbs.. kjenner en som jobber der så fikk det billig... ellers så har Edge Performance - Home veldig billige kit! hadde kjøpt der om jeg ikke fikk gopris på nbs.. koster 2000 per sett på nbs Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 jeg kjøpte fra nbs.. kjenner en som jobber der så fikk det billig... ellers så har Edge Performance - Home veldig billige kit! hadde kjøpt der om jeg ikke fikk gopris på nbs.. koster 2000 per sett på nbs Oki! lett å montere eller? har lyst på sånn selv!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 kjempe enkelt! brukte 20min første gang og 5 min på andre kit'et! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Du har ikke noen bilder du kan legga ut hvordan det ble med lysa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 skal få tatt noen bilder jeg;) det ble helt rått!! :) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Det høres bra ut!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 nyvaska bil, så tenkte å legge ut noen bilder av xenon på forespørsel. dette er som sagt 6000kelvin bixenon i angel eyes. ingen lys:P parklys nærlys fjernlys Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 du kunne i det minste spare oss som evt møter deg for den blendinga med ettermontert, å kjøpt angeleyes med prosjektor lykter da! :D Xenon i reflektor blender så sinnsykt, uansett om de er "stillt litt ned for å ikke blende" som alle sier :P men, det ble pent på bilen din :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Bwah, enda en som ønsker å blende motgående trafikk.. Jaja, det ser pent ut og fungerer bra for deg. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 har prøvd å møte kompis i min bil (bytte lånte) og er ikke no stress faktisk:P nærlys er på det laveste, så jeg syns ikke det blender, men er vel en del som syns d da, til dere beklager jeg..hehe Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg