einsereier Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hvis jeg bytter apexi strimsen og simmeringer hvor lang innkjøring må jeg ha da? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 100 mil under 3000 rpm., første 50 mil under 2500 rpm. (dette gjelder ved full overhaling) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hvordan er det å bytte over innmat fra en rasert lader (røket reim) til en annen, om skovler overlever? Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 100 mil under 3000 rpm., første 50 mil under 2500 rpm.(dette gjelder ved full overhaling) Mon tro hvor mange som faktisk følger denne innkjøringa? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvordan er det å bytte over innmat fra en rasert lader (røket reim) til en annen, om skovler overlever? Er ikke umulig det hvis de er av samme generasjonen. Er 3 forskjellige. Bør også bytte alt av lager, simringer og apexseals. 300-400 km bør være greit før du gir full gass. Listene trenger lit tid til å slite seg til laderen før de gir fullt ladetrykk. Gir du full gass for tidlig får du aldri like mye maks ladetrykk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 takk for svar, får nappe den ut over nyttår , bilen står inne i vinter så jeg har god tid:) hvordan er det med porting da, hvor mye og hvor skal jeg ta bort i godset hvis jeg skulle finne på å prøve meg litt? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ingen porting uten å bytte lager Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 med tanke på spon?. tror jeg lar det ligge foreløpig uansett. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Mon tro hvor mange som faktisk følger denne innkjøringa? JEG GJØR!! :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Er ikke umulig det hvis de er av samme generasjonen. Er 3 forskjellige. Bør også bytte alt av lager, simringer og apexseals. Finner man ut dette på delenr da eller? Poenget var egentlig å kun bytte over innmaten, da den raste laderen ladet skikkelig, mens min ikke fungerer optimalt. Tenkte jeg kunne gjøre en liten jobb på den innmaten som sto i min nå, mens jeg kjørte med den som fungerte. Men om man må bytte ut lager, simringer og apex, så kan jeg likegodt gjøre det på min egen. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Finner man ut dette på delenr da eller?Poenget var egentlig å kun bytte over innmaten, da den raste laderen ladet skikkelig, mens min ikke fungerer optimalt. Tenkte jeg kunne gjøre en liten jobb på den innmaten som sto i min nå, mens jeg kjørte med den som fungerte. Men om man må bytte ut lager, simringer og apex, så kan jeg likegodt gjøre det på min egen. Kan forsåvidt se det på årstallet som er støpt inn, men det er ingen sikker måte å gjøre det uten å åpne laderen. Det finnes 3 generasjoner, pluss 2 VW Motorsport generasjoner. Ikke noe vits å mikse å trikse mellom 2 ladere uten å overhale når du først har laderen oppe. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 hvordan er det med porting da, hvor mye og hvor skal jeg ta bort i godset hvis jeg skulle finne på å prøve meg litt? Husker det er en olje kanal inni ene "staget" på utblåset. Ikke port hull på denna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg