Gå til innhold

g-lader overhaling

Ranger emnet


einsereier

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å bytte over innmat fra en rasert lader (røket reim) til en annen, om skovler overlever?

 

Er ikke umulig det hvis de er av samme generasjonen. Er 3 forskjellige. Bør også bytte alt av lager, simringer og apexseals.

 

300-400 km bør være greit før du gir full gass. Listene trenger lit tid til å slite seg til laderen før de gir fullt ladetrykk. Gir du full gass for tidlig får du aldri like mye maks ladetrykk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke umulig det hvis de er av samme generasjonen. Er 3 forskjellige. Bør også bytte alt av lager, simringer og apexseals.

 

Finner man ut dette på delenr da eller?

Poenget var egentlig å kun bytte over innmaten, da den raste laderen ladet skikkelig, mens min ikke fungerer optimalt. Tenkte jeg kunne gjøre en liten jobb på den innmaten som sto i min nå, mens jeg kjørte med den som fungerte. Men om man må bytte ut lager, simringer og apex, så kan jeg likegodt gjøre det på min egen.

- VW Corrado G60 -89

x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner man ut dette på delenr da eller?

Poenget var egentlig å kun bytte over innmaten, da den raste laderen ladet skikkelig, mens min ikke fungerer optimalt. Tenkte jeg kunne gjøre en liten jobb på den innmaten som sto i min nå, mens jeg kjørte med den som fungerte. Men om man må bytte ut lager, simringer og apex, så kan jeg likegodt gjøre det på min egen.

 

Kan forsåvidt se det på årstallet som er støpt inn, men det er ingen sikker måte å gjøre det uten å åpne laderen. Det finnes 3 generasjoner, pluss 2 VW Motorsport generasjoner.

 

Ikke noe vits å mikse å trikse mellom 2 ladere uten å overhale når du først har laderen oppe.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår