Gå til innhold

kjøpe W124, 250 diesel 88mod automat

crosspipe

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en 250 diesel 88 mod nå.

er det noe spesielt jeg bør skjekke på den? med tanke på plasser disse bilene ruster osv?

er en 88 mod 250 diesel med automat.

hvor på nettet får man tak i deler? senke fjærere, felger, lykter osv?

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

legg meg til på msn..

jeg har mye kontakter på nye ting ,

og jeg har masse brukte deler selv om du trenger noe.

merce et tingen :P

jeg har 5stk mercedeser selv for tiden :)

3stk av dem er w124 :)

Tommystensland @ hotmail.com

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare et problem med den nå. den er veeeldig treg å stoppe å enkelte ganger virker det som den nesten ikke vil stoppe.. noen som har vært borti dette?

motoren går fint ellers. 2,5 liters diesel

bør skjekke automat kassa, er det mye "sluring" på gira spes mellom andre og tredje, må du antakelig bytte kasse.

har selv dette problemet i min 230te

kassa er helt grei med tanke på hvor langt bilen er gått..

litt brå i girbytte, men ingenting å klage på der.

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare et problem med den nå. den er veeeldig treg å stoppe å enkelte ganger virker det som den nesten ikke vil stoppe.. noen som har vært borti dette?

motoren går fint ellers. 2,5 liters diesel

har samme problemet på min når det er kaldt ute og/eller jeg nettop har startet bilen...

hørte noe rykter om dårlig pakning i dieselpumpa, eller noe sånn det er jo noe som skal blokkere den når man "dauer" bilen, men hvis den ikke blokerer ordentlig fortsetter jo bilen å få diesel, og vil dermed ikke stoppe..

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider