hipolehip Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hei. Eg har LH 2.4 insprut og el-nett fra 940. Eg skal bruke ein 3" LMM fra ein B234F motor. Men når eg skulle montere dette passa ikkje kontakta fra el-nette inn i LMM en. Noken triks for og få til dette? Kan eg bruke 3" LMM viss eg skifter ut kontakta med ei som passer? Mvh Ole-Johan Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Mye lettere å bare lage en 3" lmm da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det er vel b6304 mange tar fra, envt. fra diverse BMW skal vel også gå. Men som nevnt, du kan jo lage dette selv.. alu rør eller rustfri eksos i 3". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 sikker på at den er ifra en b234? sist jeg holdt på med dette var det iallefall samme kontakt. blir feil med 3" lmm om du ikke har gjort andre endringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Det er ein B234F motor den skal stå på. Og resten er orginalt. Som dysene. el-nette til motoren ble kasta so eg må lage eit nytt. Og fikk da kjøpt eit til LH 2.4 og alt anna passer untatt den LMM en. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Nytter ikke med org dyser osv med 3" LMM da... En motor går på luft og bensin, og hvis du får alt for mye av den ene så blir det jo bare kluss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Nytter ikke med org dyser osv med 3" LMM da...En motor går på luft og bensin, og hvis du får alt for mye av den ene så blir det jo bare kluss! Er jo 3" org på b234f Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er jo 3" org på b234f stemmer,men kun på de første årsmodellene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Eg fant ut av det. Ledningene passet. Prøvde med kontakten som skulle til tenningsmodulen først. Er ikkje så lett og finne framm når eg har blanda 3 elnett i ein hau. Det er 3" LMM orginalt på B234F motoren eg har. Og bruker orginale dyser. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg