Gå til innhold

danseband/country-tråden!;=)

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

har jo BlackHawk som har en del bra sanger,Big & Rich, Brad Paisley, Brett James, Bucky Convington, Carlene Carter osv osv, men de er kansje ikke så kjente som Alan Jackson og Toby Keith

 

gidder ikkje å rammse opp alle jeg har :P er mange flere

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alan Jackson, Big and Rich, Brad Paisley, Charlie Daniels, Garth Brooks, Gary Allan, Jason Aldean, John Michael Montgomery, Keith Urban, Kenny Chesney, Lonestar, Michael Peterson, Taylor Swift, Toby Keith, Eommy Emmanuel, Trace Adkins, Travis Tritt, Trent Tomlinson. Der har eg lista opp dei eg har av country-artistar på dataen min.

 

Når det er snakk om roleg, og behagleg country-musikk, så svergjar eg til Alan Jackson, Brad Paisley, Gary Allan, Jason Aldean, Kenny Chesney, Trace Adkins, og Travis Tritt.. Fantastisk musikk å høyre til frå ein bil med eit godt musikanlegg på full guffe, medan ein sjølv og jenta ligg dels over/under eit pledd oppå ein stor stein, rett attmed vatnet, og ser stjarnene oppi himmelen. Herlig!

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
ingemars har noen bra sanger dem og. men er ikke det samma etter att Langeland ga seg :(

 

ingemars er konge!

 

de beste:

-ei bygd i hedemark

-a h7 1

-spellemenn østpå skogen

-vil du væra en venn

-den rætte schlager'n

-alt fær dæ

 

 

samt jeg TROR at de har en til som er ubeskrivelig bra, som er gammel.. men jeg husker ikke hva den heter og fant den ikke på nettet heller. Jeg tror det er Ingemars som har laget den, fatter'n har den på kasett i veteranbilen, helt verst bra sang.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår