Gå til innhold

Bilder av polerte biler

Ranger emnet


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Og da bør det også være en forutsetning at du vet definisjonen på å polere; Og det er å pusse eller gni en overflate slik at den blir blank. Altså er polering en teknikk.

 

Ja, der er i alle fall vi helt enige..:hello: og polish er et middel du benytter til å rense lakken med, den kan rense kjemisk eller ved hjelp av slipemidler i form av mild til sterkere slip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Missforstå meg rett folkens, når dere larer og vise detaljene på riktig måte.

 

For å bevise hva jeg mener, så legger jeg ut ett bilde av bilen min etter en vask. (jeg sier ikke ennå om den er vokset/polert eller ikke) så kan dere si om dere tror bilen er vokset eller ikke.

 

Her bilde av bilen:

web.jpg

 

Jeg tipper bilen er vokset ikke polert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildekvaliteten er for dårlig til at man kan gjette riktig på dette. Me nden ser jo blank ut da...

 

Uansett, så understreker dette bare det jeg mener om slike type bilder..

Trudde dette bare var for moro skyld jeg da, beklager at jeg ikke skjønte at det var så seriøst. :ssip:

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde dette bare var for moro skyld jeg da, beklager at jeg ikke skjønte at det var så seriøst. :ssip:

Seriøst... ?

 

Jeg sa bare at det ikke er mulig å se dette når bildet er såpass dårlig... Derfor så vil jeg ikke gjette...

 

Hvis noen andre vil gjette, så får det være opp til dem.

Jeg startet ikke denne tråden for at den skulle fylles opp av gjetteleker...

 

Uansett, så er vel denne tråden ferdig nå... da man har fått svar og diskutert litt rundt det jeg skrev i første post. Tror jammen vi ble sån noenlunde enige også :)

 

Start altså gjerne en ny tråd hvor man kan ha gjetteleker angående biler som er polert eller ikke ved å kun se på bilde, men det hjelper lite så lenge man ikke vet svaret i utgangspunktet. Da blir det bare masse diskusjoner og uenigheter. Dessuten så kommer en slik tråd til å være fullstendig unødvendig.

 

Men gjør som du vil for min del... jeg er ingen moderator, så for meg så kan du poste hva som helst...

 

Å nei.... jeg er ikke grinete.. selv om det virker sån iblandt :)

 

Er bare litt vanskelig og utrykke seg noen ganger ved å si hva man mener uten at noen tror at andre er "grinete" på ett nettbasert forum. Men det får man ikke gjort noe med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår