vwaudi-freak Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hei, lurer på om det er noen som har no info og hvordan jeg brude gjøre dette. Å om dere har noen forslag på hvordan bakfanger jeg burde ha..Eventuelt bilder av resultat:)Vil gjærne beholde orginal bakfanger.. Ska ha en stuss på hver side..: ) Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Bare til info. Dette vil i hvertfall ikke gi økt motoreffekt! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Selger slike sett på rema på finnskogerne.Men de er beregnet på gråtass traktorer,så d blir vel litt ombygging da vil jeg tru..Og så blir det ikke lyd av d.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FattyBoy Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Hei, lurer på om det er noen som har no info og hvordan jeg brude gjøre dette. Å om dere har noen forslag på hvordan bakfanger jeg burde ha..Eventuelt bilder av resultat:)Vil gjærne beholde orginal bakfanger.. Ska ha en stuss på hver side..: ) Takk på forhånd! Bare å lage et y-stykke før bakre potta, og føre rør over på andre sia.. Er ikke no bruksanvisning på det! Det lager du lett selv! Siter Rasmussen Racing - 1988 Opel Senator 3.0 24v (Under rehab) - 1990 Opel Senator 3.0 12v (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi-freak Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Stemmer.. Jeg vet at ikke det får noe økt effekt, men dette skal jeg gjør for utsenes skyld. Å det med lyd..., jeg skal fjærne den midtre lyd-demperen. Men jeg lurte bare på om noen hadde noen bilder av et resultat, å tips om vilken fanger jeg kunne bruke eller om jeg må kutte i den orginale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg