Cobe Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Her er min Jetta -90 GL... Flere bilder på Stausland.com/Gallery Siter Jetta er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 felga er fine de.. men savner 16"... :D Har forresten det liggende oxo... Med 2 litt brukbare dekk og 2 dårlige.. er 7" breie trur jeg... Skal selge de oxo... Edit: Var til "passatkara" :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 har ikke jetta nei..men vil ha en..synes den er mye finere enn golfen..så derfor har jeg ihvertfall skrudd på en jetta front på golfen så lenge :D slaø fixe flere bilder av bilen...men det blir neppe på jetta sidene..ettersom det er golf :/ Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 btw..er det VELDIG merkbart med tanke på fargen på blinklysene foran? ta en titt på dem..se om du ser stor forskjell på dem, eller om de er veldig minimale..eller med andre ord..er det noe du ser med en gang? :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 ser ut som venstre på bildet er bitttteee litteee gran mørkere Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 du har ihvertfall helt rett..visste det fra før, men tenkte kanskje på om det var noe man la veldig lett merke til :/ etter vinter klarte ei kjerring å kjøre i fronten min..så VW som fixa bilen min klarte ikke å få tak i det samme blinklyset som satt der..ennå ETTER at jeg hadde fortalt de at de skulle ta kontakt med NBS dersom det er noe dere lurer på..men neida..det kunne de seff ikke gjøre..så de kjøpte den på mekonomen. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 hadde ikke lagt merke til det viss du ikke hadde sagt noge, studerte bildet en stund før eg såg det :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 takker for svaret :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by kas hifiklubb jettan At en bil som engang var så sinnsykt rå nå er blitt ødelagt på denne måten er bare tragisk spør du meg.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Baldrick At en bil som engang var så sinnsykt rå nå er blitt ødelagt på denne måten er bare tragisk spør du meg.... Helt enig med deg Baldrick.. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Baldrick At en bil som engang var så sinnsykt rå nå er blitt ødelagt på denne måten er bare tragisk spør du meg.... ikke glem at bilen er gammel og har gått nesten 500" når jeg kjøpte den var den vrak.den hadde det ene hjulet i kupeviften i kupeen.problemet er vel at eierne ikke har tatt så godt vare på den.det hadde vært 37 eiere på den den gang jeg kjøpte bilen.den gang jeg hadde den ble felgene stjålet,jeg hadde 3 innbrudd på 3 mnd+++ Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 du har vel ikke noe i mot å si meg hvilken bil dette "luftehullet" er fra? normalt er jo T4 rillene men dette så jo sjukt rått ut! :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by elanzer du har vel ikke noe i mot å si meg hvilken bil dette "luftehullet" er fra? normalt er jo T4 rillene men dette så jo sjukt rått ut! :D Er fra panseret faktisk... Har noen sånne riller liggende... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 er vel ikke slike hull på panseret på jetta ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by elanzer er vel ikke slike hull på panseret på jetta ? Joda.. Bare gå ut å se det... Ved spylerdysene der sitter det riller... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg