Gå til innhold

Kjøpe Firehjuling? Avgifter osv.

Ranger emnet


RizoR

Anbefalte innlegg

det spørs om du skal ha skilt eller ikke. skal du ha skilt koster det deg ikke så veldig mye i året, det er ca. det samme som en MC, fordi de er registrer som MC. skal du ha moped atv er det ca det samme som å ha en moped.

men skal du ikke ha skilt koster det nesten ingen ting,da blir det det du bruker av bensin, olje osv. for da trenger man ikke forskikring.

jeg har en suzuki ltz 250 2005 modell (den er foresten til salgs) uten skilt og jeg betaler nesten ikke noe i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal kjøpe ATV jeg :)

 

Kan noen hjelpe meg å lete?

 

Helst:

Bakhjulsdrift

Crossaktig utsende

Registrerbar

50 CCM

 

det meste du har å velge i er ganske ukjente merker, men en del av dem er bygd med motorer fra f.eks. Honda. og dette lønner seg, motorer og deler fra et kjent merke gjør at det er letter å få tak i deler. og det letteste for deg er å kjøpe en lite brukt og ferdig registrert. da slipper du det største pris fallet ved eventuelt salg, og du slipper å drive med registreing selv.

alle du får tak i har stort sett bakhjulsdrift og et crossaktig utsende så det er bare å søke på finn.no, autodb.no etc. så er det ganske mye å velge i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og tips :)

 

Jeg har 20000,- men de er vell ikke så dyre?

 

fra 10000,- til 20000,- ?

 

prisene ligger rundt der ja... la ved et par linker av 50ccm jeg fant på finn.

men lønner seg å lete mye for å finne noe som passer deg. ikke ta det første og beste du ser.

 

FINN MC - Søk etter motorsykler og mopeder.

 

FINN MC - Søk etter motorsykler og mopeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det begrensa hvor du kan kjøre med traktor skilt da... og man må være 18 for å kjøre ATV over 50ccm

 

er ikke lov til og kjøre fortere enn 45 km/t, men det er det ikke med 50ccm heller:P men 16 viss man har traktor lappen, og atv'v er registert som traktor.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår