burnoutking Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Hei Tenkte jeg skulle hive meg ut i lakkeringsverdenen. Trenger en billig og grei sprøyte, type <1000 kr. Har Biltema-sprøyten, men ville gjerne gått ett hakk opp - eller er den jeg har grei? Skal lakkere frontfanger, grill, bakfanger, øyelokk og litt småting - ikke hellakkering med andre ord. Er det noe marked for brukte sprøyter? Bestilte 4 liter lakk av en kar på forumet, så jeg skal prøve meg litt frem. :p Kanskje dumt spørsmål, men finnes det noen DIY-DVD-er om lakkering? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 viss du har en MEKK butikk i nærheten, har dem noen sprøyter med overliggendes kopp... det er gode sprøyter, koster rundt 350kr, bruker den selv, og den er ca like god some de devilbis sprøytene eg bruker ellers på jobben til bror min ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/179155-how-to-videoer-rustfjerning-and-lakkering.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Takker for tips begge to. (: Kjøpte meg en brukt sata HVLP Digital ett-eller-annet. Skulle visst være god sort. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg