olehenri Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 å nei, har man bil så skal den brukes hele året ! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 S13 står tørt og godt på vinteren for da kjører jeg ford. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick89 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har 2 sx`r begge står i garasje 6mnd+ hehe bruker en chrysler neon denne vinteren (kjipt med grevling) kjøpte en bmw for vinterbruk men motoren tok kvelden så nå selger jeg den, har ikke tid til den hehe... Er vel noen andre japsefolk der ute som lar gobilen stå om vinteren? min står ihvertfall godt og tørt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg