Effectiv Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hey jeg lurte litt på hvordan jeg skulle jorde forsterkeren min, en dynabel BF0756.. Har 25mm2 sort strømkabel. Pappa sin ide var å ta en skrue og skru fast i karoseriet og så montere en kabelsko på ledningen og feste i skruen. Hvordan vil dette virke? andre forslag? JEg så for meg en sånn klype som man bruker for å få start på et dødt batteri xD men, hva vet jeg. Takker for alle svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hey jeg lurte litt på hvordan jeg skulle jorde forsterkeren min, en dynabel BF0756.. Har 25mm2 sort strømkabel. Pappa sin ide var å ta en skrue og skru fast i karoseriet og så montere en kabelsko på ledningen og feste i skruen. Hvordan vil dette virke? andre forslag? JEg så for meg en sånn klype som man bruker for å få start på et dødt batteri xD men, hva vet jeg.Takker for alle svar ;) Stemmer det som faren din sier. Jord det i karosseriet. :) Ved å montere en kabelsko på ledningen og feste dette ja. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 bare puss rent metallet, borr hull og monter skrue igjennom sett kabelskoa fra ledningen der, og skru fast, kople på forsterkeren. DONE! Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 bare puss rent metallet, borr hull og monter skrue igjennom sett kabelskoa fra ledningen der, og skru fast, kople på forsterkeren. DONE! stemmer det :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Effectiv Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 SPank you :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 bruker vell som regel å være noen store skruer i bagasjeromme som du bare kan skru opp å jorde med, sånn at du slipper å borre. men det kommer vell litt ann på hvilken bil du har... Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Pleier å sveise fast en bolt jeg, og skru jordingsledningen i den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Det beste er å legge opp en egen minus kabel....like tykk som + kabelen... Det nest beste er å dra kabelen fra forsterkeren til et sikkerhetsela feste... pga der er det tykkere gods..... Og til et normalt system er det mere en bra nok å bruke selafeste... :) Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 HUsk å ha + polen av på batteriet i motorrommet mens du gjør dette da, ellers kan du seriøst risikere å grille all elektronikken du er glad i i bilen.:oohh Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg