titus41 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hvem blir med på det siste streetmeetet før 2008 legger seg klar til bruk? Noen som er med ? !!! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Jepp!!:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Noen som har lyst til å komme med Sted tid og dato? og få med en del folk er alltid ekstra morro :) !!! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jeg er med Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Jeg er også med :) Og noen venninner :) Får med folk! Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Bra folk blir med :) mr.ford kommer jo alltid :) selv om jeg aldri har sett han haha:P noen som har lyst til å arrangere sted/forslag på sted ? hva med noe nytt?!!! senter av noe slag ell noe lignende. må jo ikke være herjings med bila og den slags bare et treff tar folk kan komme og slå av en prat i denne deilige kulda vi har nå haha :P!!! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 vi får hilse denna gangen da :P jeg er litt sjenert av meg så du får tasse bort til den styggeste sirævaen på plassen! hvit med doble tusinger og 1,6 på luka Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ingerstrand kl. 6 på fredag! Kommer med omega´n og burner ut noen dekk:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpareXX Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Bestemorstranda? Siter Snurrerundtiring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Man kan jo alltids ta det på Ingerstrand da? Hvis det er noen som absolutt føler trang for å svi av noe dekk :P hehe.. Men om vi skal få til et Street Meet så bør det ikke bli så alt for sent på kvelden heller :P Med tanke på at det blir fort mørkt for tiden :S Å ha Street Meet på ett senter blir vel litt kaos nå pga juletiden vil jeg tro? Men vi burde jo finne ut om det blir noe street meet snart da:P For det er tross alt allerede torsdag i morra.. om vi skal ha på fredag? hehe.. Men jeg og eclipsen kommer :D Prøver å få med meg noe folk også <3 Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 nå er det jo en bom på ingierstrand som er lukka da? men kanskje vi skal prøve industri området i langhus?? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 industri området i ski, ved sabb anbefaller jeg, der Binder lå før og Tybring gjedde, Industri området på Langhus er det liksom ikke noen store plasser, og polti kommer ditt fort. I ski er det bedre oversikt vil jeg si, hvis folk er usikkre så møt meg på statoil i ski, ved 18.00 tiden da vel? Omega a stv 3000 vel og merke, 4 forsjellige farger :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Det er bom på Ingenstrand nå ja? :S Hm! Da er jo det bare å drite i! :P Men kan vi ikke ta Skedsmohallen da? Er jo stor plass der? :) Men er det da snakk om i morra ? Eller hva? For dette blir mange korte varsler :P Så får håpe på bra oppmøte :D Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Skedsmohallen er knall! Fredag eller lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Fredag Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg