MaTTa_271 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Lekkasje ut fra servopumpa, i slangen som kommer ut fra servopumpa. Må vel ha ny vel? koster mye? Mvh Matias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornstad Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har samme problemet, og fikk tak i en på skroten. De skulle egentlig ha 1000 spenn (!) for den, men fikk pruta ned til 600. ;P Så bare ring nærmeste bilopphuggeri, så har de sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTa_271 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har samme problemet, og fikk tak i en på skroten. De skulle egentlig ha 1000 spenn (!) for den, men fikk pruta ned til 600. ;PSå bare ring nærmeste bilopphuggeri, så har de sikkert. Strøkent! skal jeg ta en tur på røsnes! for er et en javla slange det der se, så temmlig dyr ut ja!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 koster vel ca 3000 riksdaler for en ny ensåvidt jeg husker.. Lenge siden jeg kjørte 20v sug nå men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTa_271 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 koster vel ca 3000 riksdaler for en ny ensåvidt jeg husker.. Lenge siden jeg kjørte 20v sug nå men.. ojsann! såpass ja, ja skulle fan ikke forundre meg! no orntlig jevla koblinger og bøse slanger er det vertfal! og allt er jo koplatt sammens vett, både servon och bromserna! så må jo ratte og bremse som hellvete! haha, værste treningsøkta vett! å hvis den ryker koster den jo flesk den pumpa å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 NEI NEI NEI NEI NEI!!!! Du må da tenke litt lenger, om det lekker fra et vannrør bytter du hele vasken du da eller? bytt foringene istede du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTa_271 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Ja, men den har løsna vett, slangen til koblinga, så må vel presses på nytt eller no, er jo til bremse\servo en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Ja, men den har løsna vett, slangen til koblinga, så må vel presses på nytt eller no, er jo til bremse\servo en. Ja men på servopumpa er det 2 skruer med hull inni du feste disse slangene med, og en pris på møller høyere en 500,- nekter jeg å tro noe på. og på huggern når jeg får en tomgangstiller til 300,- så får du en slik slange til 50,- regner jeg med. Når det er snakk om en slange til 3000,- så e nån på styr hær. Ring møller sier jeg bare, er de gale å sier 3000,- så må du nesten dra til noen som drive med heudralikk å få de til å årdne slangen din. I slangene så er det ganske så høyt trykk så slitasje skjer, å da må du kjøpe nytt og om din slange er ødelagt så kan du selv tenke deg hvordan den slangen på huggen er etter å ligget å morkna seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg