Gå til innhold

Fullstendig låsing mb w124 hjelp!

Ranger emnet

Excursion

Anbefalte innlegg

Har en w124 200e 1993 modell.

Når jeg skulle låse opp bilen min i dag så var alt helt låst.

Prøvde med varmt vann veldig lenge, men det hjelp ingenting.

Fikk opp bagasjelåsen , å tok i litt slik fettspray fra Mercedes bens men da låste den seg.

Snakk om Frustrasjon. Er det mulig å bruke en slik tjukk ståltråd å føre ned over etter fjerning av utvendig vindues list å få tak i vaieren til innvendig dørhåndtak å dra opp!!!!!

Sitter her med en komplett låst bil å trenger mange nyttige tips.

Påforhånd Takk

Mvh Excursion

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en w124 200e 1993 modell.

Når jeg skulle låse opp bilen min i dag så var alt helt låst.

Prøvde med varmt vann veldig lenge, men det hjelp ingenting.

Fikk opp bagasjelåsen , å tok i litt slik fettspray fra Mercedes bens men da låste den seg.

Snakk om Frustrasjon. Er det mulig å bruke en slik tjukk ståltråd å føre ned over etter fjerning av utvendig vindues list å få tak i vaieren til innvendig dørhåndtak å dra opp!!!!!

Sitter her med en komplett låst bil å trenger mange nyttige tips.

Påforhånd Takk

Mvh Excursion

kan du ikke bare prøve å ta av lista da? men vis den er veldig sårbar kan det hende du må kjøpe ny! ville prøv å lirka litt på den i bakluka siden den åpna seg en gang!

er sikkert den vacum pumpa som har takka for seg! ikke no uvanlig det, lett å sjekke! er ei lodding som ryker på printerkortet inni der.

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare prøve å ta av lista da? men vis den er veldig sårbar kan det hende du må kjøpe ny! ville prøv å lirka litt på den i bakluka siden den åpna seg en gang!

er sikkert den vacum pumpa som har takka for seg! ikke no uvanlig det, lett å sjekke! er ei lodding som ryker på printerkortet inni der.

Vacum pumpa er i orden faktisk.

Få kun vridd nøkkelen 50% av det den skal på løsene til dørene.

Baklukelåsen har jeg ikke sjangs til å vri til noen siden.

Veldig frustrenede faktisk. Prøvde med ståltråd å lirke men det gikk dårlig siden, håndvairen går bak en metal plate der.

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd begge dørene foran? virker jo litt rart att alle låsene skulle ha tatt kveld samtidig...vist du får opp kofferten så kan du koble ledning mellom to av stikkene til driveren i lokket.. er en rund kontakt med tre ledninger. kansje det går å borre ut låsesylindern i ei dør.

er veldig vanskelig å åpne døren på mb med streng/wire pga. att døren ligger så dypt i døråpningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring falck eller viking... trenger ikke være medlem !!! bare at du har forsikringen i orden... hvis du ringer viking som jeg kjenner til da (06000) får du jo vite hvor mye du har i egenandel, om du har berging osv...

hvis du skriver hvilken forsikring du har, kan jeg kanskje vite hva du har...

- 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil

- 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4

X 97" BMW 320IT

X 92" Peugeot 605 sldt

X 82" Ford Granada 2.8GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd begge dørene foran? virker jo litt rart att alle låsene skulle ha tatt kveld samtidig...vist du får opp kofferten så kan du koble ledning mellom to av stikkene til driveren i lokket.. er en rund kontakt med tre ledninger. kansje det går å borre ut låsesylindern i ei dør.

er veldig vanskelig å åpne døren på mb med streng/wire pga. att døren ligger så dypt i døråpningen

Låsen til fører døra klikket på fredagen. å hadde tenkt til å bytte den i går.

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring falck eller viking... trenger ikke være medlem !!! bare at du har forsikringen i orden... hvis du ringer viking som jeg kjenner til da (06000) får du jo vite hvor mye du har i egenandel, om du har berging osv...

hvis du skriver hvilken forsikring du har, kan jeg kanskje vite hva du har...

Bestemmte meg for å prøve litt til i dag før jeg ringte.

Å da fant jeg en av mine gamle reserve nøkkler, presset den i låsen med hjelp av en hammer, tok en sveise tang å festet den på nøkkelen å brukte ren kraft å vred låsen rundt. Plopp sa det så gikk bilen opp heldigvis. Låsen gikk til h...... men det gjør ingenting når jeg hadde en i reserve.

Brukte kun 10min. Å nå er jeg strålende fornøyd.

Takk for alle svar å forslag.

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider