Turbodevil Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 mekk tror jeg har det... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 mekk tror jeg har det... ok :) men jeg var innom bilxtra og kjøpte blå pærer men det e blå farge men lyser hvit :( er det noe galt da eller kjøpte jeg feil pære ? Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Du kjøpte feil pære... Du har kjøpt en såkaldt BlueVision pære som skal være sånn xenon look på... Du MÅ kjøpe diode pære for å få skikkelig blåfarge.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Du kjøpte feil pære... Du har kjøpt en såkaldt BlueVision pære som skal være sånn xenon look på...Du MÅ kjøpe diode pære for å få skikkelig blåfarge.. åja ok takker :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 men jeg lurte på en ting kjørte du parklysene og kjøre lys samtidlig eller? pga når jeg starter bilen min lyser parkeringslyset og kjøre lyset samtidlig men hvordan skal jeg gjøre med de blå diode pærene ? kan ikke kjøre med de på om dagen Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 jeg kjørte parklys og kjørelys samtidig ja siden jeg hadde hvite pærer... Men du kan jo montere blå parklys i hovedlyktene. då vil du nesten ikke se det blå lyset når kjørelysene er på Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 jeg kjørte parklys og kjørelys samtidig ja siden jeg hadde hvite pærer...Men du kan jo montere blå parklys i hovedlyktene. då vil du nesten ikke se det blå lyset når kjørelysene er på ok så du mener når kjørelysene er på er det vanlig hvit lys? men når jeg skrur av lyset og lyser blå diodene og bare parkeringslyset som er på ? jeg er litt redd pga hvis jeg monterer hovedlyktene med blå dioder pærer og hvis jeg starter bilen da lyser det blått eller? Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 eneste du kan gjøre er å prøve deg frem.. eventuelt montere egen bryter på de blå lysene Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pere89 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Må da være flere med no halv styla corollaer rundt om kring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 eneste du kan gjøre er å prøve deg frem.. eventuelt montere egen bryter på de blå lysene ok men vi får se jeg vet ikke om jeg gidder å ha parklys i bilen min :) men takk for du svarte :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 her er min litt styla corolla ee90 5 dørs :) men har planer å ha emblem grill men vet dere hvor jeg kan får tak i sånt emblem grill? gti bakspoiler men for se og kanskje powerfilter Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 havna bilen din på skroten altså? koffor det? eg kunne fått den:P har corollaen min enda sammens med min 79 kadett c :P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 her er min 87mod corolla foresten:P hehe,til salgs foresten:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 havna bilen din på skroten altså? koffor det? eg kunne fått den:P har corollaen min enda sammens med min 79 kadett c :P Byggde turbo på den... det likte den ikke så tilslutt ble det "litt" rådebank. Og jeg gadd ikke å sveise rust til eu og gadd ikke bruke penger på ny motor. Men angrer litt på at jeg ikke beholdt den å bygget bakhjuls trekker av den :P Men har jo fått meg litt nyere å finere corolla så jeg kan bruke tiden og pengene på Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Byggde turbo på den... det likte den ikke så tilslutt ble det "litt" rådebank.Og jeg gadd ikke å sveise rust til eu og gadd ikke bruke penger på ny motor. Men angrer litt på at jeg ikke beholdt den å bygget bakhjuls trekker av den :P Men har jo fått meg litt nyere å finere corolla så jeg kan bruke tiden og pengene på ja ok..hehe,min er faktisk ikkje rust på i det hele tatt,bare pittelitt overflaterust så vidt en plass..ja bakhjulstrekker hadde vert tøft:P jupp har sitt nyebilen din,fin den;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg