I_Drive_Rallye Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Noen som har erfaring med å få godkjent dette, tenker da på når man fjerner skiltlyset. Har hørt mye forskjellig rundt dette, så jeg tenkte jeg skulle spørre dere. takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 går vel ann å flytte skiltet og skiltlysene nedover til bakfangeren? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Null stress det...rett før eu kontrollen så er det bare å teipe fast lys over skiltet slik at du bare får en ener feil fordi du mangler skiltlys.. jeg gjorde dette med og funket helt fint, selvom jeg bare har halvclean luke Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 sveis inn plate over skilutsparingen, plast sveis inn utsparing fra Pug 309 med lys i fangeren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Vær så snill å si du ikke har planer om å gjøre dette med en rallye ? Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
I_Drive_Rallye Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 vurderer litt fram og tilbake, nå tenker jeg på å bare ta hullene etter visker og emblem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Gjør som MSspeed ble bra på rallye Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Min mening, ikke meningen å trokke noen på tærne her. men hvorfor få en golf 2 til å ligne på en peugot det er jo det en gjør. er med på at bakluka blir cleanere men så blir støtfangeren 3 ganger mindre clean. så vindinga går opp i spinninga og vell så det. Å når det i tillegg er en rallye som ikke har std 90 fangere så er det litt dyrere å rette opp igjenn... Men for all del ingen galt i å gjøre noe annerledes. det viktigste er jo at du liker bilen din. men jeg kan nesten påstå at du kommer til å trege ;) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 En ny vri, hvis du vil lage litt penere former!!! *Du kjøper en baklupepopper, så du kan åpne den elektrisk med en liten knapp. * Kjøper plastsveis for 9,90 på tema * Du bytter ut den åpneknappen med en plastbit og sparkler den og slenger på litt lakk. Og vips, så har du noe svært få har! Var vel en gull-golf her for et par år siden som hadde det? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Eller så kjøper du en slik ferdig fra Cult Society. Ikke akkurat helt revolusjonerende idé, T_A_H :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Eller så kjøper du en slik ferdig fra Cult Society. Ikke akkurat helt revolusjonerende idé, T_A_H :) Eirik :rolleyes: Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 En ny vri, hvis du vil lage litt penere former!!! *Du kjøper en baklupepopper, så du kan åpne den elektrisk med en liten knapp. * Kjøper plastsveis for 9,90 på tema * Du bytter ut den åpneknappen med en plastbit og sparkler den og slenger på litt lakk. Og vips, så har du noe svært få har! Var vel en gull-golf her for et par år siden som hadde det? Ikke akkurat svært få som har det da ;) en bedre vri er å sveise hullet til skiltet mye mindre. som dette. penere en det blir det ikke etter min mening ] Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ikke akkurat svært få som har det da ;) en bedre vri er å sveise hullet til skiltet mye mindre. som dette. penere en det blir det ikke etter min mening MYE penere det ja.. enn å ta hele bakluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Det er det peneste ja. Har sveiset 2 sånne luker der den ene har mindre skiltutsparing enn den andre. Får se hvilken jeg bruker. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Det er det peneste ja.Har sveiset 2 sånne luker der den ene har mindre skiltutsparing enn den andre. Får se hvilken jeg bruker. Kanke e få dein eine av d då, eller den du brukæ no? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg