Team Einarsen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Skulle hatt tak i et par m47 kasser til et par prosjektbiler jeg har,ikke biler jeg skal bruke,men bare ordne opp å selge=)...noen som har liggende,som er i orden?=) Siter If assholes could fly this place would be and airport!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Skulle hatt tak i et par m47 kasser til et par prosjektbiler jeg har,ikke biler jeg skal bruke,men bare ordne opp å selge=)...noen som har liggende,som er i orden?=) Dette hører vell heime på Kjøp/Salg bullshit hehe Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 har en som du kan hente gratis i bergen Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg