MrVirril Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 har nettopp kjøpt meg 90mod passat med 2.0 16v motoren tenkte jeg skulle trimme denne. noen som vet hvor mye hk jeg kan ta ut før stempel og råder må byttes ut? tenkte å prøve meg på rundt 250hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Med eller uten turbo? Skal du ha 250 hk uten turbo må du ha nye stempler uansett, samme om du skal ha turbo. Vanskelig å runde 210 hk uten turbo. 250 hk i 9A uten turbo er ikke egnet for gatekjøring. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 planen var bytte av stempel og råder, turbo skall selvfølgelig på må vell bytte dyres og. tenkte jeg skulle bestille eksosmannifolg og grenrør fra tyskland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Saken med 16v er at har du allerede forsterket bunndelen for turbo, kan du like godt satse på 300-350 hk med en gang. Det er stempler og råder som er dyre. Noen få kr mer for større turbo, og noen hundre lapper mer for større turbo. Hva slags sprut hadde du tenkt å bruke for å styre dette? Org sprutett orker ikke stort mer enn 170 hk. Digifant fra G60 klarer 350-400 hk minst med rett chip og dyser Meld deg inn i VACN og ta en titt i denne tråden for inspirasjon Medlemsforum Denne har bremset over 300 hk hos FMS med Digifant og ett av mine chip. Bruker stempler, råder og modifiserte stempler fra S2 (stemplene passer ikke i 9A) Mer info her http://www.bilforumet.no/golf-ii/96330-golf-2-16v-turbo.html http://www.bilforumet.no/golf-ii/131440-vw-16v-t-tr-den.html http://www.bilforumet.no/golf-ii/50692-f-rste-bil-vw-golf-2-gti-16v-turbo.html http://www.bilforumet.no/golf-ii/155868-golf-16v-turbo-prosjekt-plug-and-play.html http://www.bilforumet.no/prosjektforum/110648-munkorama-vw-vento-2l-16v-turbo.html http://www.bilforumet.no/vento/95035-vento-16v-turbo-prosjektet.html Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 så det du mener er at d er like lett å ta ut 300-350hk. tenkte på garrett t3/t4. 440ccm dyser. men får sette meg ned på forumene for å finne ut hva jeg trenger;) og hvordan finner jeg ut om d er 9A motor eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 så det du mener er at d er like lett å ta ut 300-350hk. tenkte på garrett t3/t4. 440cc dyser. men får sette meg ned på forumene for å finne ut hva jeg trenger;) Får greie T3/4 som klarer over 300 hk på hjula til rundt 6500:spin 440cc dyser med 3,5 bar fpr eller 504cc dyser med 3 bar fpr funker fint Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.