volvo850 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hei. lurer på ca pris på motorbytte på verksted. har volvo 850 og ønsker å sette inn t5/t5r motor. har nå 2,5 med 144 hk.. bare sånn ca priser på hva arbeidet kommer på.. og er det noe mer enn kløtsj jeg må bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Kan få fikset det for deg utenom Verksted! Priser på Verksted Varierer en del. Men et sted mellom 8-15000 tipper jeg... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 ok.. det er såpass med spenn ja. er ikke helt sikker enda om jeg gidder å legge så mye spenn i det.. koster en del for motoren også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Gjør det sjøl. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Får en fin motor for 15-20.000 Gjøre det selv går jo også ann! og få litt hjelp av noen som kan det! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 ja fant denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9593021&ListingType=0&ListingSort=1. synes den virka bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Ser bra ut den ja! ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 når jeg må ha bilen på eu. da finner de vel ut at det ikke er orginal motoren? så hva gjør jeg da? vet at orginal motorer som er tuna går gjennom, men sjekker de ikke at motornummeret stemmer med noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 De sjekker ikke hk antallet på EU ;) Så lenge motoren går igjennom de avgass kravene som de stiller er det bare å tute å kjøre! :D Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg