c20let2k Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Heisann, fikk vite i dag at det vissnok skal være en 'kjørecomputer' i skjermen til klimaen min.. Men hvordan får jeg denne frem i såfall? Kameraten min husker ikke helt hva slaks knapper det var som skulle bli trykket på.. Noen som kan forklare helt eenkelt? :D Takker meget for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 stemmer det.. men det er ikke kjørekomputer.. du får fram div temperaturer rundt omkring i motorrommet... husker ikke helt hvordan knapper du skulle trykke, men tror du skulle holde inne 2samtidig... blir sekkert ikke å skjønne noe da dette kommer opp i koder Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Skal vel kunne få opp turtall og hastighet der å? Er bare det å finne ut hvilke knapper man skal trykke på :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hadde vært nice å funnet ut av:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 husker jeg leste hvordan man gjorde det, og mener jeg fant det her på forumet, evt. via link til vw-audi club eller noe. let litt rundt :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Det du gjør er: Trykk knappen for resrikulering av lufta, deretter knappen for og kjøre manuelt lufta opp. Velg fungsjon på + og - tasten der du regulerer tempraturen, og trykk resirk knappen for og velge ønsket fungsjon. Du kan se digital hastighet (som av en eller annen grunn stemmer med GPS, viser ikke det samme som speedo) Digital turteller, drivstoff igjen på den mengden bensin/diesel du har og mye annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 NordicAudi.com - Skandinaviens strsta Audicommunity Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hvilken kanal er mengden av drivstoff som du har igjen? btw, hva brukes den knappen som har bilde av et snøfugg til? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 25 Kick-down sensor, analogt/digitalt värde. hva er kick-down? noe med en automatkasse og gjøre? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eärendil Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hvilken kanal er mengden av drivstoff som du har igjen? btw, hva brukes den knappen som har bilde av et snøfugg til? Den brukes til å stoppe/starte kompressoren til aircondition. Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 så når jeg trykker på den knappen skal det komme opp bilde av et snøfnugg på displayet, og skal det være dær hele tiden eller er det meningen at det skal gå bort med en gang? Mitt bilde går bare bort med en gang. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eärendil Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 så når jeg trykker på den knappen skal det komme opp bilde av et snøfnugg på displayet, og skal det være dær hele tiden eller er det meningen at det skal gå bort med en gang?Mitt bilde går bare bort med en gang. Hmm.. kommer ann på utetemperatur. Tror det er slik at hvis du på sommeren trykker på auto, så skal "snøfnugget" også lyse, for går airconditioninga.. Trykker du da på knappen med "snøfnugget", så stopper du kompressoren. Mindre forbruk, "mere" motorkraft til rådighet, men uten ac. Straks utetemperaturen faller under 0, så skal ikke ac pumpa gå, og da får du ikke slått på den, slik at "snøfnugget" i displayet forsvinner med en gang. forsvinner den også når det er plussgrader, så er det kanskje feil på kompressoren din. Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Hmm..kommer ann på utetemperatur. Tror det er slik at hvis du på sommeren trykker på auto, så skal "snøfnugget" også lyse, for går airconditioninga.. Trykker du da på knappen med "snøfnugget", så stopper du kompressoren. Mindre forbruk, "mere" motorkraft til rådighet, men uten ac. Straks utetemperaturen faller under 0, så skal ikke ac pumpa gå, og da får du ikke slått på den, slik at "snøfnugget" i displayet forsvinner med en gang. forsvinner den også når det er plussgrader, så er det kanskje feil på kompressoren din. da regner jeg med det er feil på kompressoren min.. hadde badstu i bilen i hele sommer, var et lite helvette! hvorda finner man ut om den er gåen, eventuelt kan man bytte dette selv? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg