Heggis Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 har skaffa meg 740(turbofelger?) i dag fikk dem for 2k med gode dekk(2år gamle "helårs dekk") lette og burne på... bilder kommer... ingen som har org 240 vinge til salgs??? ;> koster jo 2,2k på bilforum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Poffs enig med om stylinga... bross er litt tamt men duger T-red er helt sjef fried blir alltfor extrem jeg kjøpte t-red hos plast o son for 4000skr,ikke så dyrt det! mye er det bcb tar for det settet? jeg har forøvrig kjøpt 850 look fra johansson til prosjektet mitt..skal bygge om bakfanger'n.. ingen tvil om at fired passer på en riskoker :D litt for heftig..:rolleyes: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 har dem du kjøpte 850 looken av web side? ;) fried er litt vel riskoker ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Heggis har dem du kjøpte 850 looken av web side? ;) fried er litt vel riskoker ja. http://www.jms.cit.se/ er greie folk å ha med å gjøre. fant ut at den gamle hjemmesia mi fakta er opp å går..var der jeg fant url'en..trodde den var død :D var ikke akkurat oppdatert..men men.. nå ble jeg fakta litt happy her :D for en høydare :rolleyes: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Skal koke risen deres til sommeren jeg... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 hmm får ikke den url`n til og fynke... :/ ( http://www.jms.cit.se/ ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Heggis har skaffa meg 740(turbofelger?) i dag fikk dem for 2k med gode dekk(2år gamle "helårs dekk") Si ifra om du får fatt i flere billige felger. Sko hatt ett sett til min 240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 kan kanskje selge deg 18" mine hvis du gir meg et bra bud! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Tror de ligger litt over mitt prisleie til denne bruksbilen. Men hvis du vil komme med et sykt billig tilbud jeg ikke kan si nei til, så får vi se. Men tviler vel egentlig på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 5k uten dekk Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Halver det så ser du hva jeg hadde ca. tenkt å bruke på felger med gummi. Må nok ned ett par tommer, men det er bare en bruksbil til meg og hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 har forresten hundegrind til 245 :D Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Jeg og :D Trenger egentlig bare felger/dekk, senkesett og musikk(og en motor lik din :rolleyes: ). Fikk bare med dekka den sto på(185-14 på stål :ssip: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 har senkesett.. lesjefors hvis du vil kjøpe 1200,- Har også turbo felger liggende da han som skulle ha dem ikke hentet dem.. Dekken holder 1 sesong til. 1500,- Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Nå begynner det å bli mer interessant. Hva med transport hit da? Tog? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg