Heggis Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 er egentlig en prosjekt tråd detta her men har ikke så mye og skrive om enda.. prosjektet har så vidt begynt! ;P noen som vet hvor jeg kan kjøpe BROSS styling kit til volvo 240 så dem hadde det til 5 490,00 . men lurer på om det evnt. er andre plasser dem selger dette.? mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Heggis er egentlig en prosjekt tråd detta her men har ikke så mye og skrive om enda.. prosjektet har så vidt begynt! ;P noen som vet hvor jeg kan kjøpe BROSS styling kit til volvo 240 så dem hadde det til 5 490,00 . men lurer på om det evnt. er andre plasser dem selger dette.? mvh stian pleier og stå en annonse i bilsport om bross-styling. de har egen nettside. skal se om jeg finner adressen. sverige dette her altså........ Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 glimrende =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Bross produseres ikke lenger så det blir bare solgt restene av det som er igjen.. Solgte masse på Vallåkra til Halv pris når jeg var der.... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 kult bodykit det der... legger ut noen bilder av en 240 med fullt bross kit. -Svart og gult, er kult.. Deilig bakende på den :D Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 er en del bross kopier ute og går.. alt er av intresse for meg.. bare det er orntelig look a like :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 *reise til skrotnisse* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Breisladdern Den bilen hører ikke til Steinkjer / Verdaln området? :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 jo det er godt mulig.. bare fant noen bilder av den på nettet.. du ser vel på linken hvor de er tatt fra.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Synes Bross settet er litt kjedelig jeg... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 kjedelig kanskje det..... men det er jo bedere en det som er originalt da... :D yummy T-rød og det andre til Plast og Son er bra... Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 grunnen til at jeg skal ha "bross" kittet er at det ikke ser ut som sånn styling som plast o son sine kit. er mere volvo liksom ikke sånn 1980 ned til fangerene og 2050 på frontleppa,skjørtet,rompa osv.. ;) ser faktisk ikke så gale ut med turbo felger og bross kittet heller... :P endelig henta turbo kittet hos skrotnisse... litt laang tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 må nokk få gangen på turbo greiene mine først.. vente litt på penger.. og finne ut hva jeg trenger ^^ ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 sitter i denne skrivende stund og tenker på hvilken styling jeg skal kjøpe inn til mitt lille prosjekt. bross (look a like) : digg kitt men.(litt anonymt?) T-RED : digg skjørt,rompe men litt digerfront? 850 : likt t-red men litt ekstremt vil gjerne ha syns punkter på dette Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Heggis sitter i denne skrivende stund og tenker på hvilken styling jeg skal kjøpe inn til mitt lille prosjekt. bross (look a like) : digg kitt men.(litt anonymt?) T-RED : digg skjørt,rompe men litt digerfront? 850 : likt t-red men litt ekstremt vil gjerne ha syns punkter på dette Stian dette her snakkket vi om når du henta turbon. 850-kit =starwars. brosstylinga er jo laget for 240 på åttitallet. mye finere spør du meg.......har lyst på dette selv. har du link til den sia der du fant det? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg