Tombra Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Noen som har noen kjærringråd? Har en "natogenser" (ull) som er dynket i motorolje (10-40w eller no :P) Vasket den en gang i maskin med vaskemiddel, men den er fremdeles sleip, hehe. Er det noe særlig med avfetting i vaskemaskin? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Noen som har noen kjærringråd? Har en "natogenser" (ull) som er dynket i motorolje (10-40w eller no :P) Vasket den en gang i maskin med vaskemiddel, men den er fremdeles sleip, hehe. Er det noe særlig med avfetting i vaskemaskin? zalo bruker jo være effektiv mot fett og olje da.. har vertfall brukt zalo med suksess på oljeflekker på asfalt! men skummer sikkert jævlig i vaskemaskinen da? leg den i zalo-vann natten over, og kjør den i vaskemaskni etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Godt tips fra _buzz_ her :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Jeg har et annet godt tips som jeg lærte av mor etter å ha lånt vaskemaskinen for å vaske ei arbeidsbukse dynka i automatolje: Ikke vask den i vaskemaskin! Lukta automatolje av alt som ble vaska i den maskina de neste to-tre ukene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Du må vaske på ett varmere program. Sett på 80-90grader for da flyter olja bedre... Evt. kjøpe seg ny genser. Hadde det vært litt olje så kanskje, men dynka så blir det verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Ikke kjør zalo i vaskemaskinen da iallefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hehe Zalo'en skal holdes langt unna vaskemaskinen ja! Skal legge den i Zalovann over natta tenker jeg, skylle den og en runde i maskina igjen. Måååå jo redde Nato'n, bedre genser finnes ikke! Ble litt sleip etter å ha ligget i 20 liter motorolje:P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg